Overtijd

Hey meiden,

Even een berichtje van mij. Ik ben zowaar overtijd. Geen reden tot spanning helaas want het is onmogelijk dat ik zwanger ben. Aangezien ik de 29ste onder het mes moet mochten we niet onbeveiligd klussen en daar hebben we ons netjes aan gehouden. Daarnaast ligt mijn man nog steeds plat met een zeer pijnlijke rug dus het was toch al rust tijdens deze wedstrijd (hihi). En natuurlijk niet te vergeten onze onvruchtbaarheid. Mijn ongi is van slag sinds ik vorge maand heb gevlogen. Ik hoop dus dat hij snel komt anders loopt mijn operatie in de soep. Ik heb al wel een opgezette buik en wat krampen dus het kan elk moment gebeuren.
Is er hier trouwens iemand die ervaring heeft met die kijkoperatie en 'doorspoelbeurt'die ik ga krijgen? Maken ze je snel weer bij uit de narcose en ben je dan erg beroerd? Ik zie het allemaal wel. Ik wordt op een dinsdag geholpen en ik heb in ieder geval die week vrijgepland. Oftewel ziektewet. We hopen op een positieve uitslag zodat IVF nog mogelijk is. Gek eigenlijk he hoe snel je je grenzen gaat verleggen.

Luna hoe voel jij je? Al zin in je vakantie? Zit je lekker op zolder te genieten van je nieuwe vloer?

Floor en Mick wanneer gaan we chatten?? Ben wel toe aan een beetje afleiding. Het is jammer dat ik geen laptop met internet heb anders kon ik mailen en chatten vanuit bed na mijn ziekenhuis bezoek.

Claudy! Hoe gaat het afvallen? Bij mij is het 1 groot drama!!

Veel liefs Inge

hoi inge,
ik heb die kijkoperatie dus ook gehad en volgens mij hebben ze toen ook mn eileiders doorgespoeld om t e kijke n of die open waren. het bleek toen goed te zijn bij mn eileiders maar ik heb endometriose waardoor er verklevingen waren en de boel dus vast zat zzodat er geen eitje op de goede plek kwam.
Dat even ter info. Van dat spoelen heb je daarna geen weet. De gaatjes doen ook niet echt pijn en volgens mij maken ze je redelijk snel wakker. Dan is t hopen dat je je redelijk goed voelt, is volgens mij niet echt te voorspellen. Ik had niet echt ergens last van (behalve dan van de uitslag...) behalve dat ik t heeeeeeel koud had. Maar er staan van die blazertjes, moet je anders gewoon om vragen, want anders lig je te klappertanden, heel naar. Maar dit heeft ook niet iedereen (bij mijn echte operatie daarna had ik verhoging, dus da's weer helemaal anders...) Maar een kijkoperatie is toch wel wat minder ingrijpend. Daarna heb je dus die pijn in je schouders, rare steken die vooral heel oncomfortabel zijn. Dit houdt ook wel even aan (tot en met de volgende dag ofzo) en trok bij mij door naar mn rug. Het is t gas dat in je buik wordt gedaan dat er uit wil. Sorry als ik van alles typ dat je al weet hoor! Ik heb ook al een keer iemand de tip gegeven te vragen of je vriend er bij mag zijn bij de uitslag, of in ieder geval dat je van tevoren iets erover afspreekt zodat jeweet hoe t zal gaan. En t is ook fijn om daarna ervan uit te gaan dat je even lekker blijft liggen daar.MIjn virend heeft een bedrijf en dus nog een afspraak s middags, dus toch een beetje dizzy naar huis gegaan...
Nou, ik weet niet of ik iets nieuws heb gezegd. Ben je al ns onder narcose geweest? ze waren bij mij wel heel zakelijk en vlot daarmee. dus dat is ook iets dat je van te voren kan aangeven, dan houdt de anesthesist misschien wat rekening er mee. bij mn operatie daarna had ik tegen de anest. gezegd dat ik t de vorige keer niet zo prettig vond en die wist toen precies wat ie moest doen en zeggen om mij op mn gemak te krijgen. He inge, heel veel sterkte, lekker een paar dagen thuis blijven daarna. Ik was twee dagen later weer op t werk, maar da's niet zo erg nodig...niet aan te raden hoor.
liefs, lis

Jeetje jij hebt ook geen makkelijke tijd, een man die vreselijke rugpijn heeft en jij een kijkoperatie, sorry maar ik kan je niets zeggen over bij komen uit de narcose etc.Ik wil je alleen wel heel veel succes wensen dinsdag, het gaat vast goed komen, zodat je voor de ivf behandeling in aanmerking komt, dat MOET gewoon!!
En ik ken het hoor dat van je grenzen verleggen, wij hadden eerst ook zoiets van niet de medische molen in, we hebben al een zoon waar we ontzettend gek mee zijn, maar we willen toch ook wel heel erg graag een 2e kindje en zitten dus nu volop in de molen maar we zijn gelukkig nog niet duizelig(haha) Ik ga ontzettend hard voor je duimen,misschien helpt dit, heel veel succes, Groetjes pluk

Hee die Inge,

Spannende tijden breken er voor jullie aan, je mannetje die hoort of ie hernia heeft (toch?) en jij die zit te wachten op je ongi (meestal niet! nu wel;) en de operatie. Ik vind je erg cool overkomen, stoer hoor! Maar hoezo is je ongi van slag door het vliegen?
Ik heb wel die HSG gehad (doorspoelen vd eileiders) en dat verliep bij mij prima, mn moeder mocht mee vond ik erg fijn konden we samen meekijken op de monitor en mijn inieminie eileidertjes zien :)
Ik herken dat van die grenzen, meis.Ik hoop heel erg dat je voor IVF doorkunt, dan gaan we er samen voor!
Ik ga nl. 24 aug. op intake.
Wens je heel veel sterkte dinsdag laat je gauw wat horen zodra je weer hier bent? Lekker rustig aan doen he volgende week!
Lfs. Suus

Terug
Bovenaan