overtijd

Ik ben super zenuwachtig ik ben nu alweer een paar dagen overtijd en durf na al die andere testen nog geen test te doen ik probeer het uit te houden totdat ik 2 weken overtijd ben tenzij ik natuurlijk ongi. wordt. ik probeer er zo min mogelijk aan te denken want anders wordt ik helemaal gek. maar ik heb op dit moment mijn handen vol want mijn dochtertje ligt ziek op bed dus ik doe haar lekker vertroetelen dan kan ik mijn gedachten een beetje verzetten  dus het is nog even spannend.

linda

En? Ook al kwaaltjes? Als je zeker weet dat je overtijd bent (regelmatige cyclus) dan zou ik toch maar eens testen. Stel je voor je bent ZWANGER dan wil je toch nog niet een week in de stress zitten!?!?

GOODLUCK!
gr.Inge

ik heb dus geen regelmatige cyclus het verschilt iedere keer weer dus daarom durf ik ook nog niet te testen en kwaaltjes het ene moment wel maar toen ik zwanger was van mijn eerste heb ik eigenlijk geen kwaaltjes gehad alleen erg moe maar ben gelukkig nooit misselijk geweest toen ik een paar maanden was toen kreeg ik pas last van brandend maagzuur en mijn borsten werden op den duur ook harder maar hebben nooit echt pijn gedaan dus ik weet het niet en vind het daarom moeilijk om nu al te testen want mijn probleem is altijd geweest de afgelopen twee jaar dat ik zwanger probeer te raken dat ik iedere keer 4 weken overtijd liep zwangerschap kwalen had dus wel misselijk moe pijnlijke borsten en ging dan een test doen en was negatief nu hoop ik dat de clomid tabletten die ik slik een regelmatige cyclus geven ik heb nu gewoon de dagen dat ik tegenwoordig overtijd ben bij die 28 dagen opgeteld dus snap je ik durf nog niet te testen want ik ben bang dat hij weer negatief uitslaat dus ik vind het heel erg moeilijk.

linda

Terug
Bovenaan