overtijd!!

hoi allemaal,
gefeliciteerd iedereen die al bevallen is, wat moet het super zijn om eindelijk je kleintje vast te kunnen houden!!

Ik ben inmiddels 40+5 en er is nog steeds niks.
Gister en vanmorgen ben ik wel wat slijm en bloed verloren, wil dat zeggen dat het nu toch echt eindelijk gaat beginnen? Of kan het zijn dat het nog langer duurt?

groetjes an.

Hey,

Ik wil je niet ontmoedingen maar het kan nog lang gaan duren.
Het is begonnen met rommelen bij mij rond de 37 weken. Baarmoedermond verstreken en 1 cm ontsluiting, ben toen gestript. Met 39 weken weer rommelen. Intussen al 3 cm ontsluiting en wederom gestript. Die avond bloederig slijm en 3.5 uur weeën gehad. Dit zette helaas niet door.
Nu heel de dag door veel slijmverlies maar nog geen baby.
Ben nu intussen 41 weken en 5 dagen.
Moet morgen weer naar het ziekenhuis voor een ctg. Hopelijk gaan ze me morgen helpen want het is niet meer om uit te houden.
Als ze het morgen niet gaan doen dan dinsdag zeker.
Het enige positieve van dit verhaal is dat  we er nu zeker van zijn dat we over  3 dagen onze knul in onze armen hebben.
Hopelijk voor jou duurt het allemaal niet zo lang.
Heel veel succes met de laatste loodjes.

Liefs Mootje

Vervelend he dat wachten!
Bij mij 1e kreeg ik de dag voor de bevalling slijmverlies met wat bloed... dus wie weet!
Ik ben inmiddels 41 weken... schiet dus ook niet op. Mijn gyn vertelde dat een kindje optijd is tussen de 38 en 42 weken... Maar goed, zelf zit je toch met je uitgerekende data in je hoofd. Ik had wodag een gyn afspraak. Die van vorige week was duidelijk: als deze week het kindje nog erg hoog zit,,, dan een snede plannen!" (ivm mijn vorige slechte bevalling)
Kwam ik afgelopen wodag... andere gyn... andere visie: "ik kan nog best een week afwachten en toch op de normale manier gaan proberen".   Daar wordt je dus niets wijzer van en mijn onzekerheid alleen maar groter. Dus ondervoorbehoud een snede gepland voor a.s. wodag. Mocht het spontaan beginnen, dan wil ik toch eerst zelf proberen. Ik vind de gedachte van onnodige snijden erger dan de gedachte van eerst proberen en als t niet lukt een spoed snede.  Didag moet ik eerst nog op de gewone controle... bij WEER een andere gyn. Wie weet heeft hij andere wijze raad waar ik wel wat aan heb. Of ligt de baby er ineens perfect in. Dan blaas ik de snede als nog af. Maar ik blijf het zooo moeilijk vinden allemaal. al zooo blij zijn als alles achter de rug is. Maar dat vind iedereen natuurlijk!
Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan