Overtijd....

Wat een klote week...
Ben nu 2 dagen overtijd. Waarvan 1 dag zeker..Want weet ongeveer wanneer ik ei heb gehad gezien de follikelmetingen van afgelopen weken.
Ben echt zwaar zenuwachtig. Durf niet te testen. Had maandagmiddag test gedaan, negatief. Dus ja geloofde er al niet meer in. Maar ik voel me niet ongesteld worden en ik voel me niet zwanger...
Pfff...
Morgenochtend misschien toch maar wel een testje wagen...En dan hopen op succes..

Fingers crossed...

he, ik snap je onzekerheid helemaal, maar het kan zijn dat je tevroeg heb getest dat je weinig hcg homoon hebt, vooral in de middag is het haast niet te testen in het begin .

ik zal als ik jou was tot zaterdag wachten ook al is het klote om te wachten en in die onzekerheid zitten, als je morgenochtend test en is weer negatief , dan baal je ook terwijl je misschien wel zwanger bent alleen nog te weinig hcg hormoon en dan ga je helemaal onzeker voelen,

je hoeft geen zwangerschap symptomen tehebben, bij onze eerste zwangerschap 3 jaar geleden voelde ik helemaal niks, ik wist het vanwege dat ik overtijd was en gewoon getest had, pas na de 1ste maand kreeg ik pas kwaaltjes.

veel sterkte en duim voor je dat er toch een wondertje in je buik groeit

gr mama van sharon

Ohhh, wat spannend. Ga even leuke dingen doen om er niet teveel mee bezig te zijn (stress kan ook een factor zijn voor uitstel!!!). Ik duim voor je!!

gr. Louise

Spannend!!!Ik hoop het voor je.
Je hoeft inderdaad niet gelijk symptomen te hebben.
Ik had wel al vanaf terugplaatsing het gevoel dat ik zwanger was,moeilijk uit te leggen,maar wist het gewoon.

Gr suusje

Prinses en al getest? hoop dat het nu echt wat wordt? Je had toch een MK gehad in augustus? Ik ben meteen zwanger geraakt na mij MK had ik niet verwacht ook omdat we al meer dan een jaar bezig waren....
Ik duim voor je.

prinses

heb je al getest of wacht toch nog een paar dgn???
Ik hoop voor je dat het echt raak is voor je en dat je ns goed bericht kan geven.

Ik blijf duimen voor je.

Terug
Bovenaan