overtijd...

Zoals meerdere meiden hier lopen we inmiddels overtijd... Ik ben nu 40 weken en 5 dagen overtijd... En kom net bij de verloskundige vandaan... Nu kom ik niet meer bij hun op de praktijk en hoor ik vrijdag hoelaat ik maandag naar ziekenhuis voor ctg en eventueel echo om te kijken voor vruchtwater voldoende is... maar blijft wel begeleid worden door mijn verloskundige mocht alles goed zijn...

Dus weer rustig afwachten... komt het vanzelf of toch ingeleid word...

Verder voel ik me wel best goed... alleen gewoon rustig aan doen he...

hoe is het met de andere meiden???

hey

jeetje die van jou laat lekker op zich wachten! hopelijk komt ie nog snel uit zichzelf ;) Maar wel fijn dat je je verder nog best goed voelt! Hopelijk is het ook voor jou snel zover!!!

Liefs!

HOi,

Ik loop pas 3 dagen over tijd, maar heb het wel helemaal gehad. Maar ik ben er altijd vanuit gegaan dat de kleine langer zou blijven zitten. De eerste is bij ons nml met 41 weken gekomen en de tweede bij 41,5 (en dat was niet eens natuurlijk op gang gekomen).
Dus we zijn er een beetje op voorbereid.
Ook ik ga maandag naar het ziekenhuis als de kleine er nog niet is om verder verloop te bekijken en wanneer en hoe dan volgende week ingrijpen.

Hebben ze je al een keer gestript? Bij mij afgelopen maandag, maar toen ging het niet ivm niet ingedaalde baby. Donderdag gaan ze weer kijken als ik wil.

Ik wens je snel een goede bevalling toe, dat het niet medisch hoeft te worden! Succes.

loop nog niet echt overtijd.. maar wel vandaag mijn uitgerekende datum ! Is toch een gekke dag.... hier leef je 40 weken naar uit, en dan is het eindelijk 27-7 ..en dan gebeurt er niks...

straks naar de vk. kijken wat zij zegt. succes meiden..
@inkiepinkie, wat spannend dat je helemaal naar het ziekenhuis moet. Hoop dat het niet nodig is, en dat beeb nog voor het weekend wil komen !

hey meiden

3735572: Ik ben niet gestript... waarom weet ik eigenlijk niet...Misschien doen ze dat niet zo snel.. maar ben het ook gewent van de vorige zwangerschap liep ik ook 9 dagen overtijd...

Helaas moet ik wel in het ziekenhuis bevallen omdat bij vorige bevalling veel vloeide en willen ze dat weer voorzijn dus vandaar dat het medisch is geworden... Heb er nu wel vrede mee..

We zien wel hoe het loopt he meiden... meer kunnen we niet doen hihi...

Jullie ook veel succes met de bevalling en dat het een keertje redelijk optijd mag komen haha!

Nou dames

Wat kan ik anders zeggen dat sterkte voor jullie en hopen dat jullie ukkies zich heel snel aandienen.

Die van mij is morgen alweer 3 weken en ik ben eigenlijk wel volledig hersteld. Deze keer geef ik ook borstvoeding(lukte het wel) en dat gaat echt super. Gisteren weer wezen wegen en mevr. is 190gram aangekomen hahaha ik geef dus slagroom. Hopelijk voor jullie ook heel snel deze roze wolk.

sterkte liefs Winx

Terug
Bovenaan