Overtijd

Hey allemaal,

Dit is mijn eerste forumberichtje sinds ik zwanger ben, maar ben nu 41,3 weken.
Vandaag in het ziekenhuis geweest en als alles gaat zoals het moet wordt ik vrijdag, op precies 42 weken ingeleid. woensdag moet ik terug komen voor een inwendig onderzoek.
Omdat ik vorige week woensdag nog geen ontsluiting had ben ik bang dat ik dit nu ook niet zal hebben.. De verloskundige waarschuwde mij echter dat het geen pretje is om te worden ingeleid zonder ontsluiting.

Mijn vraag; Wat is jullie ervaring met overtijd lopen, ontsluiting, inwendig onderzoek en inleiden?
 
hoi, heb 1 zoon, ben bevallen van hem met 38+5 weken dus heb geen ervaring met dit alles. mijn schoonzusje is wel ingeleid met de eerste, dit was een groot drama, met de tweede was ze ook overtijd maar is wel spontaan bevallen. denk dat je het maar over je heen moet laten komen, dan kan het altijd meevallen. succes!
 
Hoi,

Fijn dat het bij jou gewoon goed gegaan is, ik hoop alsnog dat mijn lichaam het ook zelf zal doen. Maar zoals het er nu naar uit ziet zal dat niet gaan.
Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten, dus ja laat het wel gewoon gebeuren!
Dank je!
 
Ik ben met m'n zoon ook ingeleid, met gel.
Ik had al wel een beginnende ontsluiting op het moment dat ik het ziekenhuis in ging.
Maar de gel daar voel je niets van, bij 2cm hebben ze de vliezen gebroken en toen kwam de boel lekkker op gang, verder helemaal geen last van het inleiden, stelde niets voor!
Succes!!!!
 
Ik ben nooit ingeleid, maar ik denk dat je het maar gewoon moet afwachten, het is toch natte vinger werk,,haha
Nee serieus, elke bevalling is anders dus ik zou het gewoon over je heen laten komen!!
heel veel succes alvast!
 
Terug
Bovenaan