overtijdmeiden

heeey, ik wilde ff weten hoe het is met alle meiden die over tijd lopen!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, want ik denk dat het niet gemakkelijk is! Ik ben zelf morgen uitgerekend....kww ;)
Overigens is he komende nacht volle maan en men zegt dat er met volle maan meer kindjes geboren worden!! Ik hoop het voor jullie!!!

Liefsss Kim (morgen 40 weken)

hier dan nog een overtijdmeid ;)
40.1 vandaag! Helaas WEER over de 40, ik begin zo langzamerhand een beetje een drie dubbele deja-vu te krijgen :p
Ahja, vannacht volle maan, naar buiten he, in de manenschijn lopen, had ook 'geholpen' bij mijn moeder vroeger dus wie weet!

Hoe trek jij het verder, kim? Eerste kindje? Al gestript? Wanneer mag je weer terug?

Ik mag morgen weer terug op controle (vanaf zondag elke 2 dagen,...gaap...) en hoop dat ie nog eens kan strippen, ben woensdag dan gestript maar hielp dus niet.
En nog meer hoop ik op een verlossende datum...
On verra...

klopt ja, 30 maart is het volle maan!! Vaak komen er dan meer kindjes.. dus ik hoop het voor jullie... en voor mezelf ,want ben 37 weken geweest!
groetjes Mari (18 april uitgerekend)

Hier ook een overtijd mama
Vandaag 41.3 weken en vanmorgen naar de gyn geweest voor de pasen is mn kleine er iig... spannend!!! Hopen dat de volle maan wat doet! Heb net een ananashart op misschien dat t extra helpt haha...

Nou van mij kant af ook succes allemaal

xxx Joyce

Hier ook een overtijd mama
Vandaag 41.3 weken en vanmorgen naar de gyn geweest voor de pasen is mn kleine er iig... spannend!!! Hopen dat de volle maan wat doet! Heb net een ananashart op misschien dat t extra helpt haha...

Nou van mij kant af ook succes allemaal

xxx Joyce

heel veel succes meiden die over tijd lopen, ben blij dat ik niet overtijd gelopen heb en dat lycke op de uitgerekende datum kwam, wordt donderdag alweer 3 wkn geleden, tijd vliegt

Meiden, toy toy toy, hoop dat de volle maan helpt vannacht

heel veel succes meiden die over tijd lopen, ben blij dat ik niet overtijd gelopen heb en dat lycke op de uitgerekende datum kwam, wordt donderdag alweer 3 wkn geleden, tijd vliegt

Meiden, toy toy toy, hoop dat de volle maan helpt vannacht

Terug
Bovenaan