<p>Hallo allen,</p><p>Zijn er hier nog meer ouders die sinds het sluiten van de kinderopvang moeten thuiswerken met een dreumes fulltime in huis?</p><p> </p><p>Ons zoontje in 17 maanden en zit in een claimgedragfase en daarnaast zit hij middenin zijn 10e sprong. Soms is er geen land met hem te bezeilen. Daarnaast lukt het ons niet om thuis te werken, wanneer ons zoontje thuis is. </p><p>Wanneer ik op de bank zit, kan hij zich prima vermaken, maar zodra ik achter de laptop kruip om te werken, dan begint hij te huilen, te jengelen, wil hij op schoot, begint hij te gooien met speelgoed, ect. Overdag slaapt hij nog maar 2 uurtjes, voor de rest is hij wakker.</p><p>Ik heb mijn vakantiedagen opgenomen, anders is het niet te doen. Ik merk ook dat ik extreem vermoeid ben. Het is ook bijna onmogelijk om nu ergens naartoe te gaan, behalve naar de supermarkt of de Kruidvat. Dat betekent dat ik al drie weken fulltime met ons zoontje thuis zit. <br /><br /></p><p>Ik merk echt dat ik begin op te breken. Mijn man spring zoveel mogelijk bij, maar hij moet helaas doorwerken. <br /><br /></p><p>Alvast bedankt,</p><p> </p><p>Een vermoeide mama. </p>