Oververmoeid!!!

Meiden.

Ik ben echt op. Ben ik de enige hier???
Ik werk op de luchthaven schiphol als grondsterwardess. daarom veel onregelmatige diensten en dan ook nog een fulltime, met een paar dagen ouderschapsverlof. Op zich vallen de dagen dan nog mee. ziet er als volgt uit. drie dagen werken en dan twee dagen vrij en een keer drie dagen vrij.
Maar dit in combinatie met de kleine verzorgen, het huishouden etc is het best zwaar.
Ik heb dan ook regelmatig last van duizelingen, draaierigheid en hoofdpijn. Ben ook ontzettend moe en zie er moe uit, wallen onder de ogen en wit zien. Valt ook andere op.
Was al naar de huisarts geweest om mijn bloed te laten testen op het ijzergehalte maar die was gewoon goed. 8.1. prima dus. Mijn bloeddruk was wel iets aan de lage kant 60/100  ,zo hoog zat ie ook tijdens de zwangerschap.
Zou dit de oorzaak kunnen zijn van de extreme vermoeidheid.
Moet wel zeggen dat de kleine ook nog steesd niet doorslaapt. Dus heb ook nog steeds last van gebroken nachten en geef ook nog bv. dit vergt ook een hoop energie heb ik me laten vertellen.

Ik hoop maar dat het zich vanzelf allemaal oplost, want iedereen lijdt eronder. Ik ben vaak chagerijnig hierdoor en heb nergens zin in. Het enige wat me nog een beetje vrolijk maakt is als de kleine weer eens lekker tegen me lacht en tegen me aankruipt heerlijk.

Nou genoeg gezeurd maar weer,
Voor de rest gaat alles prima, kleine groeit goed, gisteren lekker vakantie geboekt en nu maar wachten tot het zover is haha

groetjes Diana

Geef jezelf de kans om bij te komen! Iedereen wil altijd maar weer gewoon de draad oppakken als er een baby geboren is. Feit is dat het bij de meesten pas na 9 tot 12 maanden weer echt lekker gaat! En zeker als je er elke nacht nog een keertje (of vaker!) uit moet! Ik heb ook van die dagen dat ik op mijn tandvlees loop. Vooral het geven van de fles vind ik dan vermoeiend, kan ik mijn ogen bijna niet bij open houden! En als ik dan voor de zoveelste keer naar school loop, haastig, want er was ook al zo weinig tijd voor het ontbijt.... Blwèèèh! Gelukkig hebben we hier vanaf volgende week vakantie! We gaan de hele ochtend in de pyjama lopen de eerste week! Lekker niks doen!

groetjes,
Sabine

Ik probeer ook gewoon mijn rust te nemen, maar het schiet er gewoon vaak bij in. Dan moet ik boodschapjes doen. of het huis is een bende.
Dus dan ga ik maar weer.
Tevens doet de kleine alleen maar hazeslaapjes dus samen met hem slapen werkt ook niet echt.
Het zal zijn tijd wel duren, tis alleen jammer dat manlief het alleen niet echt snapt allemaal.
Wel dat ik moe ben enzo, maar als ik dan een keer ga sporten, dan snapt hij dat niet en dan is ie gelijk over de rooie omdat hij denkt dat ik me daar alleen maar meer vermoei. Terwijl ik het idee heb dat je daar juist weer wat meer energie van krijg.

Nou ja bedankt voor je reactie in ieder geval hahaha.
Groetjes Diana

Hoi,
het ritme oppakken is zowiezo lastig, maar als je dan ook nog steeds 's nachts er uit moet, is het bijna niet te doen lijkt me zo. Hier loopt alles   met Quinn super, maar ik vind het ook nog best pittig soms, laat staan als ik in jouw schoenen zou staan.
Laat het maar een beetje over je heen komen zou ik zeggen en probeer de aandacht te verdelen. Je kindje, jezelf en je man zijn het belangrijkste. Dan je werk en dan pas de rest zou ik zeggen.
Het helpt mij om echt prioriteiten te stellen en vooral geen hoge eisen te stellen. Goed is goed genoeg.
Hou je taai.
Groetjes Veerle

Hoi Diana!

Ja, lijkt me idd prettig om even weg te zijn, om te gaan sporten bijvoorbeeld. Dat doe ik ook één keer in de week. Gelukkig begrijpt manlief wel dat dat ook goed voor me is, even geen kids aan mijn hoofd (alhoewel die eigenlijk altijd slapen als ik weg ben 's avonds, we zijn gezegend met superslapers!). Maar toch, even weg is heerlijk! Gewoon doen hoor! Laat ie maar een boodschapje gaan doen!

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan