oververmoeid

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

sinds een par maanden ben ik zelf echt oververmoeid aan het raken.
slapen s'nachts wil niet echt meer lukken omdat ik zelf redelijk diep slaap.
ben nu namelijk bang dat samir wakker wordt en ik hem dan niet hoor.
ondanks dat hij nu al maanden door slaapt.
weet iemand hier een oplossing voor want ik begin echt op te raken.

groetjes saloua

Hoi. Kan me voorstellen dat je dan een beetje op raakt.. Mijn zoontje is 7,5 maand en slaapt nog niet door. Ik hoef er dan maar 1x per nacht uit (hoogstens 15 minuten) maar toch heb je gebroken nachten..
Het enige wat ik je kan meegeven is dat je je kleintje echt wel zult horen hoor als er iets is!!!!! Ik ben zelf ook een hele vaste slaper en ik hoor echt niet ieder geluidje en gesputter maar als hij wakker wordt voor een voeding of als mijn oudste toevallig eng droomt geloof maar dat ik dan gelijk wakker ben hoor...
Laat gewoon de deuren open (je eigen slaapkamer en die van je kleintje) en dan komt dat best goed..
Weltrusten
Gr. Anne-Marie

Ik denk toch echt dat je je een keer moet overgeven aan je nachtrust meid!!
Ik slaap ook erg vast enheb Rik in de 8 maanden ALTIJD gehoort!!
Vrouwen slapen daar op een of andere manier op!

Vertrouw op jezelf en ga lekker slapen meid!

Dikke kus en welterusten alvast

X Saskia
04-07-07

Hoi meid,

wat vervelend voor je zeg!!
Gebroken nachten zijn erg vermoeiend.
En ben het ook met mijn voorgangsters eens, dat je echt wel wakker wordt, als de kleine huilt oid.
Is het mss een optie om de kleine een nachtje uit logeren te doen?? (ik weet ff niet meer of je bv geeft, maar anders kun je dat mss afkolven??)

Succes ermee meid!!
En die gebroken nachten gaan voorbij hoor meid!!

Groetjes Debby.

zet de babyfoon in de luidtse stand naast je bed. dan hoor je je kleintje altijd als er wat aan de hand is. (heb ik ook gedaan, anders hoor ik de kids ook niet, nu hoor ik ze gwoon altijd). eigenlijk kan ik me niet heugen wanneer ik doorgeslapen heb ( voor mijn zwangerschap had de oudste iedere keer wat s nachts dat ik er uit moest, tijdens de zwangerschap moest ik steeds plassen   s nachts en nu luuk alweer 9 1/2 mnd is heeft meneer besloten   mama 's nachts lekker bezig te houden door in iedre geval 1 keer wakker te worden elke nacht hahahaha). Weet je wat je moet doen om je rust lekker bij te pakken: je man een dagje de kids toevertrouwen en zelf lekker een hele dag in bed duiken. helpt echt. sterkte

Terug
Bovenaan