oververmoeide baby

Hallo,

Vraagje...

Onze zoon van zes en een halve maand wil niet meer overdag slapen, 's nachts wakker en tot 3 uur aan toe, huilen en krijsen.
Sinds twee weken staat meneer in de box, ledikant, trekt zich op aan de salontafel en andere obstakels en is daar zeer trots op maar nu wil hij niets anders meer!!!
Heeft de hele dag een zeurderig huiltje en al twee ondertanden, wellicht komt de rest door en heb ik hem gisteravond een zetpilletje gegeven, vreselijk! Hielp ook niet.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn of wat ik zou kunnen doen?

Vind het zooo zielig

x
 
Hoi Lizette,

Kijk eens goed naar de kinderen als ze slapen. Zijn ze onrustig met de armen, dan houden ze zichzelf wakker. Inbakeren is dan een hele goede oplossing (ik spreek uit ervaring), vinden ze op de buik liggen prettiger? Dan kun je ze op de buik laten slapen (heb ik met mijn 2e gedaan). Probeer maar eens.

kims
 
hoi hoi,

ik weet een beetje wat je bedoelt.
mijn dochtertje is nu ruim 8 maanden en was ook zo snel met alles.
natuurlijk supertrots maar zij raakte op een gegeven moment gefrustreerd,
ze wilde zoveel en alles tegelijk, tja dat gaat nu eenmaal niet.
gelukkig ging ze 's avonds goed slapen omdat ze zo moe was.
overdag slaapt ze nog steeds heel weinig (best vervelend af en toe)
's ochtends slaapt ze soms als ik geluk heb een uur anders zelfs maar een half uur
's middags eigenlijk precies hetzelfde .
ik heb het idee dat ze te weinig slaapt maar alla.
ik ben bang dat je even door deze moeilijke periode heenmoet,het wordt echt minder,
maar soms kan dat een tijdje duren.
heel veel succes en ik hoor het nog wel
marjan en marieke 23-2-2006
 
Hallo,

Vraagje...

Onze zoon van zes en een halve maand wil niet meer overdag slapen, 's nachts wakker en tot 3 uur aan toe, huilen en krijsen.
Sinds twee weken staat meneer in de box, ledikant, trekt zich op aan de salontafel en andere obstakels en is daar zeer trots op maar nu wil hij niets anders meer!!!
Heeft de hele dag een zeurderig huiltje en al twee ondertanden, wellicht komt de rest door en heb ik hem gisteravond een zetpilletje gegeven, vreselijk! Hielp ook niet.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn of wat ik zou kunnen doen?

Vind het zooo zielig

Hallo,

Ik weet precies wat je door maakt ik heb een dochtertje van 6 en een halve maand. Ook dit lieve meisje kruipt staat en wil en kan ook van alles. Ze is er snacht erg van onder de indruk geweest. Want wat daar ook nog bij komt kijken is dat je vaste voeding gaat geven. Allemaal andere dingen. Wij moesten er ook weer 4 x in een nacht uit. Nu gaat het al twee nachten goed. De enige tip die ik je kan geven houd je aan de vaste etenstijden en probeer vaste tijden voor slapen aan te houden. Dus op het bedje laten. Misschien een anijs blokje door de laatste fles.

Suc6

Patricia
 
Terug
Bovenaan