Oververwacht eerder met verlof

Maandag gaat onverwachts mijn verlof al beginnen. Net even een tussendoor bezoekje gebracht aan de vk en moet toch stoppen met werken. Heb te veel last van harde buiken en ze zijn bang dat hierdoor de weeen opgewekt gaan worden. En ivm eerdere keizersnedes willen ze geen risico nemen.

Moet wel eerlijk zeggen dat het toch als een klap aankomt. Ik voel me helemaal top en het helemaal geen klachten of wat dan ook, ondanks dat ik een kleuter en peuter heb rondlopen in huis.

Maarja, we gaan het nu maar lekker rustig proberen te doen. Me lichaam heeft me ffies goed wakker geschud.

Vandaag en zaterdag nog werken en dan gaan we aftellen. Gelukkig wordt ons kleintje over 5 weken gehaald en heb ik nog genoeg te doen dus denk dat ik de dagen wel om ga komen.

Liefs,

dat is toch heerlijk joh! kan me voorstellen dat je wel even moet wennen. ik moest natuurlijk constant blijven werken terwijl kniet meer mocht. en toen van de ene op andere dag wilde ze toch dat ik thuis bleef. niet echt afscheid kunnen nemen van mijn ouwe mensjes das wel jammer. hier moet kecht nog tijd voor gaan maken. en moet zeggen dat kze nu toch wel mist. niet me collegas of enige leiding maar toch een aantal mensjes. maar moet zeggen nu ben k 3 weken thuis en voel me wel beterder als toen knog werkte. dus komt echt ook wel weer goed je ziet ook wel de leuke kant er straks van hoor. en je hebt nog 5 weken dus dan heb je misschien nogtijd tekort! probeer er van te genieten!!

Ik zal juist wel blij zijn als ze dat eens tegen mij zeiden...hier zeggen ze dat echt niet hoor van ga maar stoppen met harde buiken....maar dat komt misschien bij jou ook omdat je een keizersnede krijgt?
zou zeggen ga lekker genieten vam je verlof 5 weken zijn zo om.fijn dat je je zo goed voelt verder

hier nog 5 diensten werken over 1,5 week....kan niet snel genoeg gaan

liefs jootje

Thanks voor jullie reacties. Gaat ook wel goedkomen hoor. Maar kwam echt een beetje als een donderslag. Gelukkig heb ik wat dat betreft een top leidinggevende en collega's.
@ mamajo83, het is ook uit voorzorg voor de keizersnede hoor en ik heb er natuurlijk al 2 gehad. Maar s'avonds heb ik echt te veel last van harde buiken met misselijkheid en pijn in me litteken. We gaan gewoon lekker het advies van de vk opvolgen en maar verder met genieten.

Ben ook heel blij dat het voor de rest gewoon top gaat hoor.

Hoe is het eigenlijk met jou eigenwijsje, die lag in stuit toch?

Oke helemaal goed dus,nee ons kleintje ligt helemaal goed maar met de 20 weken echo zagen ze dat een gedeeltte van de placenta voor de uitgang lag en als dat niet weg is of omhoog gegroeid dan word het een keizersnede,de kans was wel groot dat weg zou zijn,maandag een echo dus dan weten we meer.

liefs jootje

Ja, dat was het!! Sorry, ik hoop voor je dat het je placenta niet meer voor de uitgang ligt en je lekker normaal kan bevallen.

Spannend maandag de echo!!! Zal voor je duimen, hih.

Liefs

een baas die direct regelt dat je thuis kan zijn, bijzonder

mischien dat jij denkt dat je veel kan, maar jelichaam is er blijkbaar niet mee eens.
ach je moet maar zo denken, je hebt het verdiend! tis gewoon extra verlof

onze vk was nooit zo duidelijk moet ik zeggen, heel veel harde buiken maar ze zeiden nooit je mag niet meer werken.
ze zeiden wel neem meer rust, of je dat bij je baas ging vragen was aan jou.

ga er lekker van genieten!!!

Terug
Bovenaan