Overvloedig wit slijm; halve week na eisprong

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand ervaring met overvloedig wit slijm (en dan bedoel ik echt overvloedig, ik voel het lopen zeg maar) ongeveer een halve week na de eisprong? Ik lees overal over innestelingsbloedingen die roze zijn, maar nergens wit slijm. En dat stroomt er als het ware nu uit. Best lastig.

Hoi Louise,

Ik kan me herinneren van m'n eerste zwangerschap dat ik veel slijmverlies had, maar wanneer dit startte weet ik niet meer... Misschien ook wel na de positieve test. Ik weet het echt niet meer, maar het kan dus best zijn dat...

Liefs grotebroer

hoi,

misschien is je eisprong toch wat later dan je dacht. voor een eisprong heb je meer slijmverlies.
Of weet je het zeker door een ovu-test?
anders zou ik "gewoon" nog een paar dagen extra klussen ;)
Groeten Janne

Nee, ik weet zeker wanneer ik mijn ovu heb gehad. Dit keer namelijk voor het eerst met ovulatietesten gewerkt. Werkt super trouwens. Ik dacht dat het een heel gedoe zou zijn 's ochtends, maar dat viel reuze mee. Ik ben beslist geen ochtendmens, maar stond nu steeds meteen na de wekker naast mijn bed. Haha. Nou ja, nog een weekje wachten en dan weten we meer. Ik voel van alles in mijn lichaam. Gewoon anders, vreemd. Maar daar gok ik maarniet teveel op, mijn psyche is al eens eerder met me op de loop gegaan.

Hoi,

ik zal voor je duimen. Wanneer is je NOD? De mijne rond 20 dec. Dus ik zit nu zo rond mijn eisprong. Spannend...
Groetjes Janne

Terug
Bovenaan