Overzicht van alle gratis babykadodozen

A

Anoniem

Guest
Hier staat een overzicht van alle gratis babykaddozen die je aan kunt vragen, misschien een leuke tip?

http://46896.rapidforum.com/topic=108973214475

Hallo,
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik zo'n 'zogenaamde' gratis doos aangevraagd. Ik heb zogenaamd tussen haakjes gezet omdat je adresgegevens doorgespeeld worden hoe vaak ik wel niet benaderd ben dan weer voor een polis dan weer voor een verzekering. Vaak via de telefoon dan wel via de post. Deze tweede zwangerschap wilde ik absoluut niet zo'n doos nou het werkt geweldig want niemand weet dat ik zwanger ben. Ik ben niet belaagd met vrolijke aanbiedingen, verzekeringen, sparen voor later etc. Iedereen moet natuurlijk zelf weten maar als je geen zin hebt in reclame dan merk je al snel dat de gratis dozen niet zo vrijblijvend zijn.

Groetjes Knof.

Vergeet de doos van de Plusmarkt niet, die is echt geweldig en wordt ook nog eens thuisbezorgd. Even een kaartje heenbrengen, en je krijgt een supermooie doos met allemaal merkspullen

Grappig hoor, Annie.

1 x in de zoveel weken zie ik jouw mail weer staan! Werk je misschien bij een bedrijf die je 's avonds belt voor een of andere pensioen regeling of voor hypotheek verstrekkers?

Jammer dat mijn mail via het internet bij diverse bureaus niet is aangekomen!

quote: sandra32 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2007 21:55:22'));

Grappig hoor, Annie.

1 x in de zoveel weken zie ik jouw mail weer staan! Werk je misschien bij een bedrijf die je 's avonds belt voor een of andere pensioen regeling of voor hypotheek verstrekkers?

Nee hoor, ik ben veelposter op dat forum en wil jullie dit lijstje gewoon niet onthouden. Ik vind zelf die gratis dozen en al die andere gratis acties heel leuk en vul overal gewoon een spam-e-mailadres in en geen telefoonnummer als dat even kan.  
We blijven toch nederlanders, hè? Ik heb helaas  geen bacladimand gewonnen, misschien heb ik meer geluk bij de volgende actie.

Groetjes Annie

Ook als je een advertentie in de krant   zet dan krijg je van alles thuisgestuurd of wordt je gebeld. Had ik niet bij stilgestaan van te voren, maar zo gaat dat dus.

bij sommige da drogisten kun je een kaartje in leveren en dan krijg je ook een cadootje.

de prenatal doos was het beste en die van de plus zeer geweldig.

baby dump was ook leuk.

groetjes petra mama van iris nu over 11 dagen alweer 6 maanden

Terug
Bovenaan