Ovitrelle en testen

Hoi allemaal
Ik heb gister, 9 dagen na ovitrelle een test gedaan. Sensitest. Wat ik verwarrend vind, is dat ze in de kliniek zeggen pas na 14 dagen te testen ivm vals positieve testen, maar in de bijsluiter staat dat het tot 10 dgn een valse test kan geven. Maar goed, nu had ik een lichte maar duidelijke 2e lijn gister en nu, dag 10 weer zo'n lijn.. precies hetzelfde, zeker niet donkerder.
Nu hoop ik natuurlijk dat ik het meest op de bijsluiter kan rekenen, en dat ze in de kliniek gewoon graag hebben dat je 14 dagen aanhoudt..
Heeft iemand ervaringen met ovitrelle en wanneer (vals) positief testen?

Ik heb 2 jaar geleden ook zo erbij gezeten haha! 27 december was de inseminatie en ovitrelle prik. ik mocht 10 januari officieel testen. Maarrrr ik ben vrij snel begonnen met testen zodat ik wist wanneer het uit mijn systeem was. Op 5 januari een negatieve test en vanaf 6 januari liep het lijntje heel langzaam weer op. 
Heb als een echte testjunk héél veel testen versleten  haha maar vond het zo magisch om te zien. Het resultaat staat nu d'r bord nasi weg te werken ;) 
Kan me wel voorstellen dat elk lijf op een ander tempo hormonen afbreekt en dat ze daarom een ruime marge aanhouden. Ik zou dus gewoon lekker blijven testen haha. Spannende tijd in ieder geval!

Inderdaad, ik neem me vaak voor te wachten tot nod, maar vooral nu dit onze voorlopig laatste poging is, vind ik het heel moeilijk..
Ik vergat nog te melden dat de ovitrelle er vorige maand 6 dgn na de injectie al eruit was, dat maakt het extra verwarrend nu.
Ik doe morgen nog een test denk ik

Hee, ik zit een beetje in dezelfde situatie haha.
Vrijdag 28 oktober ovitrelle moeten zetten en zondag 30 oktober was de inseminatie.
Ik ben nu al vanaf dinsdag 8/11 aan het testen. Aan mij was helemaal niks uitgelegd over ovitrelle zelf alleen hoe ik hem moest zetten ook niet dat het eventueel vals positief kon weergeven.
Maar ik was blijven testen want ben ook nog steeds niet ongesteld geworden deze week.
En het lijntje blijft toch op lopen iedere dag?
Hoe is het met jou afgelopen ?? 
Groetjes xx

Terug
Bovenaan