ovitrelle spuit is gezet

Hoi allemaal

Net is de ovitrelle spuit gezet brrr ik vond het maar niks maar mijn mannetje heeft zich ontpopt tot spuiter van de eeuw...
Niet kijken en hij zet hem en klaaaaaaar! Zo nu op naar het volgende punt. Ik werk punt voor punt af (proberen)
Voor woensdag ben ik nog een beetje  rustig blijven maar ja het is makkelijker gezegt dan gedaan helaas....

liefs rozemarijn

ik neem een  voor de schrik

Stoere vent heb je Rozemarijn, kan me voorstellen dat je het niet prettig vond, maar je hebt je kranig gehouden, hoop dat je kopje koffie goed hielp tegen de schrik. Denk aan je, sterkte nog even zo voor de punctie...

lfs Mickey

Hee Rozemarijn,

Goed van je mannetje zeg.!!!!!

Ik denk aan je morgen hoor, en zal me tijdens mijn eigen IUI behandeling en daarna helemaal suf duimen!

Sterkte en succes!

Knuffel

Cynthia

gave man heb jij zeg,wij moeten zelf 30 juni voor het eerst naar het ziekenhuis en krijgen dan ook prikles.dus ook mijn mannetje heb dus ook maar besloten het prikken voor mij te gaan doen, lief he dat er nog van die lieve mannetjes bestaan, ik ga mee duimen voor je hoor tot ze blauw zien doei doei en een dikke knuf van pepe

Lieve allemaal

Bedankt voor jullie reactie en alvast bedankt voor het duimen. Zal ook voor jullie duimen als we dat met zijn allen doen gaat het vast goed komen..

liefs rozemarijn

Geen dank hoor Rozemarijn, ik denk veel aan je, waarschijnlijk lig je nu al te slapen , het is goed omdat je voor morgen uitgerust moet zijn, ik duim voor je ik hoop gewoon dat jullie grote wens uitkomt, ik denk zo positief mogelijk voor jullie, ik heb een wens voor jou gedaan dat het uitkomt ok..

We horen het wel van je morgen ... en als het is gelukt drinken we allemaal een drankje op jullie ok..

liefs Mickey

Terug
Bovenaan