Ovitrelle

<p>Mijn vriendin heeft deze ronde voor het eerst met injecties gewerkt.</p><p> </p><p>Over een negatieve test mbt ovitrelle lees je verschillende verhalen dat het tot een x aantal dagen kan duren. De een zegt 10 de ander 14 en op google lees je weer 18 dagen na ovitrellw injectie kans op een positieve valse test.</p><p>26e was dag 14 na ovitrelle injectie en vanochtend dag 15. Beidr dagen een licht streepje te zien</p><p>Wat zijn jullie ervaringen.</p><p> </p><p>Alvast bedankt</p><p> </p><p>Clement</p>
 
Ik zou over een week opnieuw testen als ze dan nog niet ongesteld is geworden. Geen ervaring met valse testen. Maar het zou ook goed kunnen dat je vriendin zwanger is maar dat de hcg waarde nog laag is.  
 
Bij mij was de ovitrelle binnen 10 dagen mijn lichaam uit en testte ik 12 dagen na de ovitrelle licht positief omdat ik zwanger was. Deze testen liepen ook op dagelijks. Wacht nog even een of twee dagen en doe dan nog een testje. Bij mij waren de testen op 14 en 15 dagen na ovitrelle dus echt positief. 
 
Ik had na dag 10 getest, en deze was licht positief. Ik durfde toen niks te hopen, omdat ik bang was dat dit door de ovitrelle kwam. Daarna dagelijks getest, en de test liep dagelijks hoger op. Als ik den positieve test zou hebben door de ovitrelle, zou dat niet kunnen, want de ovitrelle zou juist uit mijn lichaam moeten gaan en steeds minder positieve test moeten geven. Ik zou dus als ik jullie was dagelijks of om de dag even testen, dan zie je het snel genoeg :) ik had op vrijdag mijn eerste test gedaan, en dinsdag was ik pas echt overtuigd dat ik zwanger was! Nu 35 weken zwanger! Heel veel succes de komende dagen, ik weet nog hoe spannend ik het vond, al dat wachten! 
 
Thanks. Vandaag dag 16 na spuit wederom streepje. Zij denkt donkerder als vdw.  Ze test nu elke morgen. Wij durven nog niet te hopen en wachten het weekend nog even af :)
 
Dank je!Bij ons zei de arts in het ziekenhuis dat ik 14 dagen na injectie ovitrelle moest testen als ik niet ongesteld was. Als de test positief was, moest ik contact opnemen met ziekenhuis. Heeft jullie arts daar niks over gezegd? Ik heb op dag 15 gebeld (2e pinksterdag zat ertussen haha), en ben die dag moeten gaan bloedprikken en kreeg nog dezelfde dag de uitslag: zwanger. Jullie zouden eventueel ook eens kunnen bellen :) 
 
Gister heeft ze gebeld. Kreeg poli assistente die niet echt fijn was en zei nog paar dagen wachten. Dat was dag 14. Over evt testen na zoveel dagen is niets verteld. Kwamen we via google achter. Gr
 
Terug
Bovenaan