ovtesten

A

Anoniem

Guest
Volgende week ga ik de ovulatie-testen van romed gebruiken. Nu las ik vorige week iets over 4 uur niets eten/drinken voordat je kunt testen. Wie weet of dat voor de romed-testen ook moet of zijn dat andere testen? En hoeveel tijd moet er tussen een miskraam en het doen van ovulatie-testen zitten om een betrouwbaar resultaat te krijgen, of maakt dat niet uit?( M'n cyclus is wel weer regelmatig: 35 dagen).
Groetjes

Hoi Greetje,

Ik heb zelf ook voor het eerst van de week zo'n ovulatie test van Romed gedaan, op de dag dat ik mijn ovulatie had. Volgens mij is er niets bekent of je wel of niet mag eten voor die tijd. Ik heb het s'avonds gedaan en de test was positief. Dus ik denk dat het niet zo gek veel uit maakt.
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Succes met de test.

groetjes Saskia

Hoi Greetje,

Ik gebruik ook ovu-testen van de mat care, bestel deze via zwangerschapstest.nu. Bij mij op de gebruiksaanwijzing staat dat je 2uur voor de tijd niet mag drinken, dat kan blijkbaar invloed hebben op de test.
Wat betreft testen na een miskraam is volgens mij na 6/8 weken.
Succes ermee.

Gr Mayke

Hoi,

Ik sluit me aan bij Mayke, ik gebruik dezelfde test en daarin staat dat je 2 uur van te voren de vocht inname moet beperken. Wat betreft de zwangerschap: daar weet ik geen antwoord op.

Groetjes

Terug
Bovenaan