ovu test-romantisch weekend?

A

Anoniem

Guest
ahhhhh, ik word gek, echt waar.
het feit dat ik nu al weer achter de computer zit, zegt al genoeg......
gisteravond zou n romantisch avondje moeten worden, zoontje bij opa en oma, openhaard aan, gezellig. Maar mijn mannetje kwam moe thuis na 12 uur gewerkt te hebben, logisch. Maar ja, ik moest dus nogal wat moeite doen om zelf ook vrolijk te blijven. Want ik had zoiets van ja halllo, je moet er wel iet s voor doen, maar mijn mond gehouden, en hem uiteindelijk toch zover gekregen dat we gingen klussen....pfffff. Niet echt romantisch kan ik je zeggen. Maar ja, het weekend is nog niet voorbij. Vanmorgen om 8 uur werd ik wakker, snel ovu test gepakt en getest, dit keer niet in een bakje maar ik heb er gewoon overheen geplast. kwam ik later om te kijken, 1 grote vlek, nou ja. Godsamme.....nog een keer getest maar ja toen inmiddels koffie gedronken, en eigenlijk mag je 4uur voor de test nx drinken....1 streep.
Die ovu testen zijn niks voor mij, ga maar temp, wanneer moet ik daar mee beginnen? Ik heb nog wel steeds een raar gevoel in mijn onderbuik dus daar hou ik mij maar aanvast, en vanavond wat relaxter klussen.......
Zo even mijn hart gelucht, ik kan er weer tegen. veel liefs en knuffels van mij

hoi Denise,

Ik heb altijd een bakje in de badkamer staan. En zodra de dagen eraan komen leg ik een avond vantevoren een test klaar naast de wc. Kan dus niet missen! Ik had afgelopen donderdag een positieve test dus we hebben die dag weer ons best gedaan. Nu moeten we weer 14 dagen wachten pfffff
Temperaturen vind ik echt vreselijk, 3 maanden gedaan en werd ik erg sjachie van.

Succes he!

Ik heb ook een bakje gebruikt. Moet je wel echt 20 sec. de stick erin houden.

En ik heb daarnaast mijn temp bijgehouden, geeft bevestiging van de uitslag van de ovutest.

Succes meid.
En wie weet is het toch gelukt.

Miep

Hi denise,

Ik heb ook een bakje gebruikt. De eerste 6 dagen. Ben vorige week zaterdag begonnen en woensdag had ik een gelijke streep, donderdag nog maar een vage. Vrijdag dacht ik: ik plas inderdaad ook even over de test: Ik had ook een blauwe vlek te pakken. Nou ja meid, veel plezier vanavond ha ha.
Wanneer je toch ongesteld gaat worden, moet je vanaf deze dag je temp bijhouden. Zo kun je ongeveer zien wanneer je een eisprong hebt gehad.
Succes. Je hoort nog van me!
x Cor

Terug
Bovenaan