Ovu test

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik heb gister voor het eerst een ovu test gedaan omdat ik volgens mijn berekening eind deze week mijn ei krijg..
Haha misschien heel erg maar ik vond dit zelfs al spannend of er een 2e streepje kwam (en die was al zichtbaar alleen nog niet zo donker als de C-streep)

haha hebben jullie dit ook of ben ik gewoon een beetje gek?

Liefs Renate

Hai Renate,

Ik had dat ook hoor! Dat is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik van start ging met die ovu testen maar ik vond het ook best een beetje spannend! ;-)

Als je vandaag weer een ovu test doet dan zal het streepje waarschijnlijk even donker of donkerder zijn als het C-streepje. Dan is het zover....:)
Ik heb zelf nu een maand of 2 de ovu testen aan de kant gegooid omdat ik het de laatste keer wat verwarrend vond worden maar het is wel een hele goede richtlijn!

Succes! Liefs Lynn

Hoii Lynn,

Ik gebruik ze nu omdat ik er gewoon even nieuwschierig naar was en omdat ik nog met ontpillen zit/zat? Ik was namelijk tot 31-08 ongi en op 5 sept begon het weer tot 8 sept.. Dus ik denk dat de laatste week mijn echte ongiweek was zonder pil..
En aangezien de ovutest een 2e streep aangaf denk ik dat dat zo klopt.. haha vind het gewoon spannend.. ik hoop zo dat het lukt. Ook omdat een vriendin van mij nu bijna 6 wkn zwanger is, en we dit zo graag samen willen mee maken:)

Jij ook succes! Liefs Renate

Hoi Renate! Hier hetzelfde verhaal alleen dan met temperaturen.. Dat ben ik gaan doen uit nieuwsgierigheid..

Ik snap er alleen helemaal niks van.. Ik schommel tussen de 36,8 en 37,1 en 2 dagen geleden had ik 39 graden koort en ziek.. dus nu weet ik ik t helemaal niet meer..

Mijn laatste ongi dag was 3 september.. dus deze week zou de grootste kans moeten zijn.. Ik blijf wel temperaturen..maar ik ga op mijn gevoel af..:)

We zitten wel zo'n beetje op dezelfde datum! haha! Succes! Liefs

haha idd wat spannend, ja dat tempraturen lees ik van de andere meiden ook wel eens over. Dat is voor mij ook een groot vraagteken.. Ik probeer het nu eerst even met de ovu testen. Gewoon 2 weken lang elke dag klussen dan moet het toch ook wel lukken?! hahaha

Wie weet mogen we samen naar de Juni- mamma's:)!

Renate: bij mij zijn de ovulatietesten soms een week licht positief en de dag na positieve ovulatietest heb ik altijd mijn eisprong. Maar tis spannend, dat weet ik! Ik gebruik al 8 maanden ovutesten dus die spanning blijft haha.

Faya: temperaturen is een goede methode maar als je ziek bent / koorts krijgt dan is het lastig natuurlijk... Wie weet komt je ei nog?

Gr Charlotte

Terug
Bovenaan