Ovu testen action vs zw&kids

<p>Hallo allemaal, </p><p> </p><p>Sinds 3 maanden gestopt met de pil. </p><p>Nu ongeveer een maandje bezig met ovu testen om beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. </p><p>Begon met zw&kids maar deze gaven me tegenstrijdige uitslagen. Liepen soms op maar vaak op en af en dat in ong een maandje tijd.</p><p>Nu heb ik vandaag die van de action gekocht. En vanmiddag beide testen gedaan. Nu geeft zw&kids een vrij licht streepje en die van de action is al echt donker naar mijn mening. Snap er nu niks meer van. Welke moet ik nu aanhouden?</p><p>Wilde foto's toevoegen. Maaar dat lukt me niet? </p>
 
Dat gedoe met die streepjes maakte dat ik heb geinvesteerd in clearblue met smiley. Werd de goedkope test donker, deed ik die dure. Iig lekker duidelijk
 
Ik gebruik ook de ovutesten van action en het streepje kan idd vaak al redelijk "donker" zijn om dan bv de dag erna weer lichter te zijn. Dat varieert gewoon per dag...
Maar bij de LH piek is de teststreep bij mij heel duidelijk donkerder dan de controlestreep! Dus gewoon doortesten tot je die gevonden hebt (tenzij jij die nu al gemist hebt, kan ook altijd natuurlijk...) op welke dag van je cyclus zit je nu? 
 
Ik was idd ook van plan die van clear blue te gaan kopen, voor een extra check.            Want hier schiet ik niks mee op, haha.
Heb echt geen idee wat mijn cyclus is. Sinds ik gestopt ben met de pil, 2 keer heel even ongesteld geweest. Maar de laatste keer is nu ook alweer 48 dagen geleden. 
 
Terug
Bovenaan