Ovu testen blijven licht

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Ik heb nu vanaf 11 sept (ja ik weet het erg vroeg) elke avond om 22u een ovutest gedaan. Nu geven ze vanaf de eerste tot nu allemaal hetzelfde aan een licht streepje.. Volgens de berekeningen heb ik ongeveer vandaag mijn ei. We hebben nu een week lang achter elkaar geklust op 1 dag na.

Nu heb ik al 2 dagen echt KNALLENDE! koppijn zelfs met asprines wil het niet weg.Ik heb echt het gevoel dat mijn ogen eruit gedrukt worden. Ook was ik vanmiddag eventjes misselijk. Ook smaakt het eten me de hele week al niet zo.. Ik denk aldoor dat ik heel veel honger heb maar als ik eet dan krijg ik het niet weg of het smaakt me niet of ben daarna misselijk.. Misschien is het wel een licht griepje ofzo maar voel me verre van fit!

Wou het even kwijt!

Liefs Renate

Hoi Renate,

Ook bij mij bleven de testen neg en ben toen maar gestopt omdat ik nav heel erg veel slijm zeker wist dat mijn ei geweest was. Vorige week had ik ook de hele week hoofdpijn (heb ik normaal bijna nooit last van) en ben ook helemaal niet fit.... het hele weekend heel misselijk geweest enzo. Wie weet een goed teken ;-)

Succes!

Hey Renate,
Ik weet dat ovulatietesten de voorkeur hebben om 12.00uur te testen, dit zou een beter resultaat geven.
Toen ik begon had ik via internet uitgerekend wanneer ongeveer mijn ovulatie zou moeten zijn en ik kwam er met ovulatietesten achter dat deze bij mij meestal 2-3dagen later pas is.
Een ovulatie kan in sommige gevallen zo snel voorbij zijn, dat er lang niet altijd 1-2 dagen een donkere streep te zien is. Soms is dit zelfs maar een paar uur het geval.
Ik zou zeggen: nog even doortesten en wie weet komt het nog!
Succes en beterschap met alle kwaaltjes!

Hoihoi,

Je ovulatie hoeft niet op dag 14 van je cyclus te zijn. Ik heb zelf een cyclus van 24 dagen en mijn ei pas op dag 14, 15 of 16. De 14 dagen voor je ongi je ei is 'maar' een gemiddelde van alle vrouwen.

Nog even geduld dus!

Beterschap, rust lekekr uit en dan snel weer fit!

Liefs Daisy

@ Beauty, aan mijn slijm merk ik helaas niks.. ik heb wel vaak hoofdpijn ben regelmatig duizelig maar zo erg als deze dagen heb ik het nooit.. en misselijk was ik dat ik de pil nog slikte echt nooit! en nu wel wat vaker. Hopen dat het idd goede tekens zijn maar ik kan nog niet zwanger zijn..

@ Elientje, om 12u is een lastige tijd voor mij. Ik had begrepen dat de ovutesten juist niet 's ochtends moesten. Maar vanmorgen toch nieuwschierig (na jou berichtje) en om 10u getest en ja hoor hij is bijna net zo donker als de C-streep! Thanks:)

@ Daycey, ik begrijp dat het een gemiddelde is daarom had ik ook ongeveer maandag neergezet. We klussen nog even lekker door deze week!

Bedankt voor jullie reacties!
Liefs Renate

@ Charlotje

Hehe kan eindelijk weer een breicht plaatsen! gister echt heel vaak geprobeerd maar volgens mij lag de site een beetje plat!

Maar het gaat goed hoor met me! Buiten de hoofdpijn, duizeligheid en vreselijke rugpijn om! ;)

Ik wou dat ik het wist of mijn eisprong al geweest is?! Ik merk het aan niks! Niet aan mijn slijm, en de ovutesten zijn wel iets donkerder maar nog niet net zo donker als de C-streep.. maar ik heb dan wel weer (nu 4 dagen achter elkaar) erge steken rechts onder in mijn buik.. het was 3 dagen best hevig en nu alweer wat minder.. het is vooral 's avonds dat ik dat voel.. Ook voelt mijn onderbuik hard en lijkt iets opgezwollen.... Maar zoals in een andere discussie al staat kun je ook (en daar geloof ik zeker in) psychisch zwanger zijn...:(

Ik weet het niet!

Liefs Renate

Terug
Bovenaan