Ovu Testen Gestart... En Dan IUI

Heeey Dames....

Het word nu voor ons echt supper spannend...!!!! Ik ben vandaag voor me "in Echo" geweest... en me blaasje was 15 mm dus de dokter zei... we gaan beginnen met de ovu testen en dan als de test positief is kan er geinsenmineerd worden... ik ga morge ochtend me 2de plas.... gelijk testen... en dan hopen dat ie postief is... en anders heb ik er 5 testen liggen.... ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo snel zou gaan... ik dacht nou ik zal vast wel weer een paar keer terug moeten om me blaasje te checken... maar dat is dus nu maar 1 keertje gebeurd... we zijn wel heel erg blij dat het zo snel al gaat.... en niet meer zolang hoefen te wachten.... want wachten zijn we echt zat nu.....

XXXXXX Brenie

We zijn nu anderhalf jaar bezig..

hoop ook op snel resultaat maar we zullen zien....!!!
Ben ook zooo supper blij allleeen al dat de ovu test positief was.... het streepje was supper roze.... echt gewoon geweldig.... ik had het namelijk niet verwacht dat dat zo snel zou gaan!!!..

XXXX

Halllo Allemaal,

Vandaag Is Er Geinsemineerd....2,6 miljoen zaadjes... zitten lekker warm gezellig in me baarmoeder...!!! nu wachten tot de 29ste.....
niet aan denken en gewoon lekker doorgaan met het leven... en dan hopen op positief nieuws de 29ste....

XXXXX

Wauw! Wat goed! Superspannend......
Leef helemaal met je mee, wij hebben binnenkort ook ons gesprek voor de eerste IUI.
Hopelijk is het raak! Ik duim voor jullie!!!!

Veel liefs

Terug
Bovenaan