Ovuatie

N

Nacida

Guest
<p>Heejj meiden.</p><p>Ik heb weer eens wat.</p><p>Ik heb normaal een cyclus van 30 dagen. En mijn ovaluatie vaak op dag 17. Nu had ik deze maand vanaf dag 17 3 dagen lichte roze bloeding. En ben ik daarna door gegaan met ovaluatie testen. En die bleven maar lichte streepjes geven . Nu ben ik op dag 29 dus ik zou morgen ongesteld moeten worden maar vandaag heb ik weer ineens 2 donkere streepjes op mijn test?</p><p>Wie kan mij een beetje helpen om dit te verduidelijken  hihihi groetjes!!!</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Kan het zijn dat je (al) zwanger bent? Licht roze bloeding doet mij denken aan innesteling...

Ik heb gister een goedkope action test gedaan en die was negatief

De bloeding klinkt voor mij als een ovulatiebloeding. Deze kun je voor, tijdens danwel vlak na je ovulatie hebben ?. Heb je voor dag 17 ook getest, en een positieve test gehad?
verder fluctueert LH tijdens je cyclus. Dat je nu weer donkere streepjes hebt zegt helaas niks. Een ovulatietest kan positief uitslaan bij een zwangerschap, maar dan is een zwangerschapstest ook al positief

Ik had op dat moment indd ook een positieve ovaluatie test. Nu heb ik wel al een dag of 3 last van kampen. En misselijkheid en vermoeidheid. 

Op de dag dat ik ongesteld moet worden nog steeds een negatieve test. Maar ik word gek van de buikkrampen die ik nu al een week heb en misselijk niet normaal. 
Wat kan ik doen?

Ik zou toch nog een keer zw test doen, kan zijn dat je vorige keer te vroeg erbij was.. als je geur vermogen ook sterker is al helemaal...ik herken dit alles als rekenen van zwangerschap.
Anders zou ik ha even bellen en vragen wat zij denken...

Terug
Bovenaan