Ovulatie & menstruatie

<p><span style="caret-color: #454545; color: #454545; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 14px;">Op 25&26 nov was mijn ovulatie test positief </span></p><div style="caret-color: #454545; color: #454545; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 14px;">Op 27-28-29nov hebben we gemeenschap gehad</div><div style="caret-color: #454545; color: #454545; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 14px;">Nu net had ik wat bruinige afscheiding </div><div style="caret-color: #454545; color: #454545; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 14px;">Ik ging er vanuit dat ik ongeveer dit weekend m’n menstruatie kon verwachten & niet nu</div><div style="caret-color: #454545; color: #454545; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 14px;">3 maand geleden bevallen & nog geen menstruatie gehad  daarom dacht ik misschien word ik 2w na m’n ovulatie wel ongesteld </div><div style="caret-color: #454545; color: #454545; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 14px;">Meer die dit hebben meegemaakt?</div>
 
Tsja, kan vanalles zijn natuurlijk, als je onbeschermde seks had zou het misschien een prille nieuwe zwangerschap kunnen zijn. Wat ik gemerkt heb na de bevalling van mijn zoontje was dat mijn luteale fase ineens veel korter was. Voor ik zwanger werd van hem zaten er altijd 16 dagen tussen eisprong en menstruatie bij mij, daarna nog maar 12. Mijn lijf zal wel een andere hormonale balans hebben gevonden na de bevalling/nog zoekende zijn geweest naar die balans. Dus kan ook goed dat je menstruatie nu eerder komt dan je dacht, omdat je cyclus na de bevalling veranderd kan zijn, zeker zo kort na de bevalling kan je lijf nog op zoek zijn naar een nieuwe balans. Hopelijk heb je snel duidelijkheid over wat er aan de hand is. ;)
 
Terug
Bovenaan