Ovulatie app

<p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Hoi dames Ik ben nieuw hier. Mijn naam is melissa 30 jaar en we willen graag een tweede kindje</span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Nu vraag ik mij af of jullie een app hebben waar jullie op kunnen zien wanneer je eisprong is? Ik heb de app kalender alleen geeft die een kerst ei aan nu heb ik op 4 andere pagina's mijn gegevens ingevuld en die zeggen de 29ste een ei dus ik vraag mij af of jullie een goede app hebben of hoe jullie dat doen  </span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Bedankt </span></p>
 
Een app maakt gebruik van gegevens die jij invult en gaat uit van een gemiddelde. Het blijft dus een schatting. Ik had bijvoorbeeld een wat kortere cyclus en een kortere lf. Als je echt precies wil weten hoe en wat, dan kun je het best temperaturen en/of een ovulatietest gebruiken. Succes!
 
Ik heb clue. Fijne app, je kunt er alles in toevoegen, van acné tot weinig slaap en van (onbeschermde) sex gehad tot ovulatietesten positief if negatief. En uiteraard hoeveel bloedverlies je op welke dagen hebt.
Aan de hand hiervan stelt de app een cyclus samen. Eerst staat de ovulatie standaard op dag 14, maar geef je in dat je een positieve ovulatietest hebt gehad verschuift deze naar de voor jou werkelijke datum. En de volgende cyclus ook meteen. 
 
Ik gebruikte Clue en Flo. Ik vond uiteindelijk dat Flo zich beter aanpaste aan mijn persoonlijke cyclus. 
Met dezelfde gegevens invullen kreeg ik niet dezelfde uitkomst, dus ik gebruikte maar het gemiddelde ? 
 
Ik gebruik Flo en ben daar tevreden mee! Helaas heb ik een onregelmatige cyclus dus de voorspelling van mijn eisprong klopt voor mij niet, dus ik gebruik aanvullend ovulatietesten en die kan ik daar dan op invullen en daar past Flo zich dan op aan. Het is gratis! 
 
Terug
Bovenaan