ovulatie/ eisprong

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben nu een tijdje bezig met ovulatietesten. Vandaag weer een negatieve test, morgen heb ik de laatste (van de 7). Zijn er meer vrouwen met een 'late' eisprong? Tenminste ik hoop dat hij nog gaat komen. En zijn er ook vrouwen die nog nooit een positieve ovulatietest hebben gehad?
Zou graag wat ervaringen met ovulatietesten willen horen....

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Hermien

Hoi!

Ik weer niet hoe lang je al bezig bent... Maar als je nog niet zo lang van de pil af bent, kan het heel goed zijn dat je lichaam nog aan het 'ontpillen' is. Dit kan wel een aantal maanden duren als het tegenzit. Je menstruatie kan dan onregelmatig zijn, en ook je eisprong moet dan nog op gang gaan komen. Dus je hebt dan misschien niet eens meteen een eisprong. Daarbij heeft zowiezo niet iedereen elke maand een eisprong.
En ja, sommigen hebben een late eisprong, maar als hij te kort voor de menstruatie is, is er te weinig tijd voor innesteling, en is het iets lastiger om zwanger te worden.
Dit is wat ik ervan weet.
Misschien heb je er niks aan, en ben je al heel lang bezig, dan sorry! Ik heb m'n best gedaan.. hahaha
Met ovulatie testen op zich heb ik geen ervaring, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Succes!!

Groetjes Jammie

Ik gebruik al een half jaar ovulatietesten, ideaal. In het begin was mijn cyclus veel langer dan nu, soms wel 31 dagen en dan is de test pas op dag 18 positief(bij mij dan). Nu heb ik een veel korte cyclus en heb ik tussen dag 11 en 13 een positieve test.
Succes!

Hoi,

We zijn een nu in ronde 7. Dit is de eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik. Mijn cyclus is soms 32, 33 of 34. Ik zit vandaag op dag 19 en had weer een negatieve test. Ga vandaag maar effe nieuwe kopen en nog een paar dagen langer testen. Wie weet komt de eisprong nog???

Bedankt voor de reactie!

Groetjes Hermien

HOI Hermien,

Uitgaande van je langste cyclus kan je tot uiterlijk dag 22 een positieve test hebben(34-12) dus gewoon blijven doorgaan met testen!

Succes!

Terug
Bovenaan