Ovulatie en bloed

Beste allemaal,
Sinds deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten en ben begonnen op dag 6 met testen en zit nu op dag 16 en heb steeds alleen een licht streepje dus gewoon negatief. Ik heb met action en easy@home testen getest. Is het mogelijk dat bij sommige vrouwen de ovulatietest niet knalt of moet mijn ei nog komen?
Ik heb op dag 14 erge steken en krampen gehad en ook op die dag tijdens/na de seks heel lichtroze bloedverlies wat ik normaal nooit heb. Zou dit mijn ovulatie zijn? Ook vandaag lichtbruin bloedverlies tijdens afvegen.
Is er iemand waarbij de ovulatietest ook nooit positief is?
 
Ik gebruik zelf ovu testen van Sensitest..  die knalde bij mij wel heel erg afgelopen cyclus ( alleen helaas niet gelukt)  En wanneer je ovulatie is licht natuurlijk ook aan hoelange cyclus je hebt anders kan t zijn dat t pas later is. Mijn afgelopen cyclus was 28 dagen.. en toen was mijn positiefste ovulatie test op dag 16.. 
 
bij mij gaven de testen ook geen duidelijke positieve uitslag. Volgens mijn fertiliteitsarts zijn de testen niet zo betrouwbaar als dat ze vaak doen geloven. Je kan een ander merk proberen, maar zit er niet te veel over in als ook deze niet duidelijk is. Als je iedere maand een menstruatie hebt met een cyclusduur van 25-35 dagen, is de kans vrij groot dat je altijd een eisprong hebt. Blijf je twijfelen kan je natuurlijk altijd naar de huisarts gaan. Succes!
 
Terug
Bovenaan