Ovulatie en early test

<p>Hi allemaal,</p><p>Mijn gevoel zegt dat ik een deze dagen een ovulatie heb of gehad. Dit was ook zichtbaar op de test van 31okt, 1nov, 2nov, 3nov en vandaag 4nov. Nu las ik dat een ovulatie nooit zo lang positief kan geven. Nu heb ik een test gedaan met early zwangerschap test, die geeft een dikke duidelijke streep.... </p><p>Kan de early ook een ovulatie aangeven? </p>
 
Mijn laatste ovulatietesten voor mijn zwangerschap bleven ook 5 dagen positief, dus dat kan. Dat van die zwangerschapstest weet ik niet. Je kan niet al langer zwanger zijn, dat het tijdens je vorige eisprong is gebeurd?
 
Mijn cyclus heeft geen structuur. Dus ik dacht dat ik het aanvoelde, mijn eisprong. Krampen in mijn buik, maar zei gisteren nog tegen mijn man dat het deze keer veel heftiger voelde.  Nu een early test gedaan en zwangerschap test en beide dikke vette positieve streep. Snap er niks van... ga morgen wel een cb halen. 
 
Volgens mij kan een ovulatietest wel positief uitslaan als je zwanger bent. Ik denk dus dat je zwanger bent. Laat je het weten als je die cb gedaan heb?
 
Il zelf den dat je zwanger bent. Mijn ovulatietesten gaven ook meerdere dagen positief en toen was ik zwanger

Als de early al zo dik postief is dan ben je zwanger. Zou vandaag nog ff gewone test doen
 
De gewone zwangerschapstest van de action geeft ook aan zwanger... kan het alleen nog niet geloven. Mijn man is die nu van CB halen met week indicator. Kijken of die van de action wel gelijk heeft 
 
Terug
Bovenaan