ovulatie en hoofdpijn??

Tjonge, wat een rare dag.. vandaag officieel ov, maar geen steekjes gevoeld dit keer.
Wel een enorme hoofdpijn de hele dag. Even snel in mijn agenda gekeken of dat vorige maand ook zo rond deze dag was, maar nee...

Zijn er hier mensen die ook wel eens hoofdpijn hebben als ze ovuleren? Of is dit toeval?
Ik hoop wel dat het vandaag de goede dag was want we hebben goed geklust de afgelopen week..

Voor wie nog meer  de tijd van 'wachten' ingaat.. succes!
Liefs Julia

Ik weet t niet, nooit zo op gelet, maar nu ik je verhaal zo lees..?
Ik had gisteren enorme hoofdpijn, zo ineens.. Toen ik 's avonds naar de wc ging had ik (sorry..) enorm veel afscheiding dat heb ik eigenlijk ook bijna niet  last van..Dat is toch ook een teken of niet?

wat een gedoe allemaal he?
Groetjes!

Sinds 3 maanden krijg ik vlak voor mijn ovulatie en voor mijn menstruatie een migraine aanval. Voorheen nog nooit last van gehad en gelukkig deze maand ook niet. Toeval of niet ik kan het je echt niet zeggen.

Liefs Sam

Nou bedankt voor de reacties.. ik hoop gewoon stiekem maar het wel de ov was.
Dat van die afscheiding herken ik er nl ook wel bij...
Als het zo was dan is de klusweek tenminste goed gepland en mijn ov een beetje regelmatig..

Liefs Julia - ik doe er een koprol voor dat het raak was... hihi

he julia, wat appart, ik loop ook al een hele week met hoofdpijn rond en vreselijke opvliegers, alleen in mijn hoofd. word dan knalrood en heb het spaans benauwd, en ik heb wat ik al eerder verteld zere borsten al 5 dagen en ze zijn ook groter groetjes bloempje_1

Terug
Bovenaan