Ovulatie en menstruatie blijft uit na vroege miskraam

<p>Goedeavond dames,</p><p>Ik heb 22 oktober een vroege miskraam gehad met ongeveer 5 weken. De mk bloeding was heel licht 4 dagen 2e en 3e dag veel bloedverlies 1e en 4e dag zowat niks dit is ook me normale ms.</p><p>Aankomende maandag zijn we 5 weken verder en ik ben op dag 9 van me cyclus begonnen met ovu testen dit heb ik gedaan tot dag 20 hierna gekapt. De testen werden donker dan weer licht niet wcht een piek. </p><p>Nu zit ik op dag 32 en nog geen ovulatie of menstruatie te bekennen. Ik temp ook dagelijks en weet zo of er een ovu is geweest of niet. Ik zit heel stabiel op 36.7 heel soms 36.6 en 1x 36.5 gehad (na ovu tussen 37 en 37.3)</p><p>Hoelang bleef bij jullie de ms uit? Of hoelang was je cyclus van slag. Ik maak me zo zorgen dat er misschien nog iets zit. Wel zwangerschaps test gedaan en was gewoon duidelijk negatief. Paar kaar terug was het ook mogelijk dat ik PCOS heb en me zwangerschap was in ronde 2 dus weet ook nogsteeds officieel me cyclus lengte niet. Ben erg bang dat deze mk me cyclus naar de klote heeft gebracht.</p><p>Ik wil maanfag sowieso de HA bellen voor wat informatie moet echt ff me ei kwijt ? </p><p>Ik weet dat het 6 weken kan duren maar ik weet niet of ik het trek nog 4 weken geen cyclus te hebben deze maand voelt al aan als een weggenomen kans</p>

Hoi! Ik heb met twaalf weken een missed abortion gehad (in augustus) en ben pas vorige week maand weer ongesteld geworden. Geduld dus denk ik. Geef je lichaam de tijd om weer op regel te komen. Sterkte nog.

Geduld snap ik maar vroeg me gewoon af wat gemiddeld is dat mensen weer hun cyclus terug hebben. Heb nu gewoon geen flauw idee en wordt er erg onzeker door

Terug
Bovenaan