ovulatie en of zwanger?

RB199224

New member
hai dames.

ik heb een vraag.

ik en me vriend hebben 3 juli met elkaar gevreeen dat was ook de dag dat me ovulatie was.
nu heb ik de laatste dagen veel last van me borsten echt heel veel last.
ik moet veel plassen en het lijkt net of ik heel dik moet plassen.
ook ben ik veel misselijk en ontzettende buikpijn. en is ook me schaamlippen wat opgezwollen zei me vriend. mijn exuses voor de informatie

wat zou dit kunnen zijn is dit de symptomen van de ovulatie of wat anders evt zwangerschap.

groetjes rowena
 
Hee

ik heb hetzelfde 9 juli de ovulatie gehad en nu ook veel last van mijn borsten kan niet eens hardlopen, beetje het gevoel alsof je steeds moet poepen sorry voor dit haha en inderdaad misselijk, ben je ook moe ? Ik wel namelijk dus we hebben een beetje hetzelfde, wat denk jij dat het is?

groetjes louise
 
heee

haha ik moet de hele tijd poepen haha zoveeel nog nooit gedaan :p
en ook super veel moe. ik heb dus indd geen idee wat het is maar als ik teveel loop word ik al moe.

irritant he als je niet weet wat het is

groetjes

 
Jaa heel irritant ik ging vandaag fietsen daarna meteen moe en nu niet kunnen slapen haha! Ik hoop dat het voor ons beide goed afloopt en dat er misschien iemand anders is die ons meer kan vertellen :) hoe oud ben je?

Groetjes
 
ik ben de laatste dagen overdag enorm moe en s,avonds kom ik maar niet in slaap. haha s,ochtends moet ik 25 minuten fietsen naar mn werk maar ik kom niet eens vooruit doe er echt lang over haha ik ben 23 bijna 24 en jij? :D

groetjes
 
haha jaa echt wel.

ik ben 23 mijn vriend is 28 haha. dus ook mooie leeftijd haha.

wij zijn al best een tijdje bezig ermee maar lukt niet zo snel omdat ik ook prikpil heb gehad en dat is een behoorlijke ... anticonceptie ben blij dat ik er vanaf ben hoor haha,

en ben jij er ook al mee bezig een tijdje?





 
Terug
Bovenaan