Ovulatie gehad of niet ?

<p>Ik heb vanaf zondag getest.. maar ik zelf zie zondag een dikker streepje.. er voor helaas niet getest. Was deze positief of niet ? </p><p>
rkosrqkq38x.jpeg
</p><p> </p><p>Als het goed is hierboven een foto </p>

Ik zie nog geen enkele positieve test hierbij. De teststreepjes moeten echt minstens even donker zijn als de controlelijn! Heb je een idee van wanneer je je ovulatie kunt verwachten? Ik verwacht dat hij nog gewoon moet komen, aan de hand van deze testen

Die van zondag heeft wel een donkerder randje maar ik zou ook zeggen dat deze nog net niet positief is. Bij sensitest hebben ze een voorbeeld van lichte testresultaten die wel positief zijn en daar lijkt dit wel wat op. Misschien dat de dag ervoor positief was. Of het moet inderdaad nog komen. 

Bedankt voor jullie reacties ! Zo lastig!! En balen dat ik er voor niet heb getest. Zit nu op dag 26 van Mn cyclus. Maar geen idee hoe die is omdat ik altijd de pil doorslikte. En dit is de eerste ronde. Hopelijk is die niet te lang! 

Als dit pas de eerste maand zonder pil is moet je niet gek opkijken als het wat langer duurt voordat je echt ongesteld wordt. Het feit dat je de pil altijd hebt doorgeslikt maakt daarvoor niet echt uit. Uit cycli met de pil valt niet echt iets af te leiden. Bij de pil heb je geen eisprong en dus ook geen echte menstruatie maar een ontrekkingsbloeding. Wat dat betreft kun je misschien het testen beter even loslaten en gewoon regelmatig seks hebben. Je wordt dan vanzelf een keer ongesteld, of niet ;)

Kan wel 3 maanden duren voordat je een ovulatie vindt.. als je altijd pil doorslikt en nu pas net stopt kan het een jaar duren voordat je regelmatige cyclus hebt. 
Zou zelf nu wachten tot dat je ongesteld wordt en dan de volgende ronde beginnen mrt ovulatietesten. 

Hoi meiden! 

@kkkk klopt! Ik ben veel te ongeduldig ! 
Maar ik heb nu denk ik wel positief getest! Zal er weer een foto in zetten.  

Wat denken jullie

loencsn.jpeg

Terug
Bovenaan