Ovulatie gemist?

<p>Hi iedereen,</p><p>Ben al ruim een jaar gestopt met anti conceptie, maar we willen nu weer vanaf ronde 1 beginnen voor een baby. Ovulatietesten heb ik in het verleden wel eens gebruikt, maar gaf me juist onduidelijkheid. Daar wil ik voorlopig dus nog even niet mee beginnen. </p><p>Ik heb niet een heel goed beeld van mijn cyclus en mijn ovulatie voel ik zelf ook niet. Het is nu dus vooral een beetje gokken wanneer mijn ovulatie is. Volgens mijn eigen berekening moet dit weekend of begin komende week mijn ovulatie zijn. Gister had ik ineens last van veel vocht downunder en vandaag merk ik dat het vocht een beetje draderig is. Kan dat door de ovulatie komen? Is de eisprong dan al geweest of moet die dan nog beginnen? En ben ik te laat als ik nog niet heb geklust, maar bijvoorbeeld vanavond wel? Hoor graag jullie ervaringen! :) </p>
 
Ik ga nu zeker mijn cyclus bijhouden. Als ik tel ongeveer 2 weken na het begin van mijn menstruatie, dan is dat nu ongeveer. Als mijn ovulatie vandaag is, en vanavond ga ik klussen. Ben ik dan niet te laat? 
 
Mogelijk heb je nu net je eisprong gemist en zaad dat er ook 1-2 dagen over maar misschien is je eisprong wat later dus ik zou het zeker vanavond nog gezellig gaan maken
 
Oke, dan misschien niet helemaal een gemiste kans aangezien we het donderdag ook gezellig hadden.. ;-). Maar vanavond nog een keer, je weet maar nooit!
Thanks!
 
Ik merk bij mezelf op dat t down under al vochtiger wordt en ook bij afvegen op t papier, dit begint al zon 4 a 5 dagen voor mijn ws ovulatie dus zodra je dat merkt zou het ook kunnen zijn dat je vruchtbare perode begint ipv eindigt. Dus maak t vooral nog gezellig. 
 
Deze maand heb ik t wel minder dan afgelopen maand ? ik heb volgens berekening maandag of dinsdag mijn ovulatie maar ik heb mn twijfels ik vermoed dat ie dit weekend komt. Hebben jullie al eens je baarmoeder mond gevoeld? Die van mij is momenteel zacht en open dus denk dat mn ei vandaag of morgen is, maar ik heb nog geen ervaring met wanneer de mond dicht gaat na ovulatie? Hebben jullie hier ervaring mee? (Gisterenavond al gezellig gemaakt ik denk dat we t morgen nog eens gezellig maken) 
 
Terug
Bovenaan