Ovulatie gevoelt

<p>hallo dames .</p><p>hebben jullie wel eens je eisprong gevoelt ?. </p><p>En wat voelde je dan precies?. </p><p> </p><p> </p>
 
Ik voelde m erg duidelijk! Bij mij is het een zeurende, stekende pijn links- of rechtsonder in mijn buik. Doet meer zeer als ik beweeg, stilzittend voel ik er haast niets van. Duurde de eerste keer erg lang (wist toen ook niet wat het was en wilde er bijna mee naar de dokter gaan ?), de tweede keer duurde het een uurtje of 2-3 max. Toen werd ik zwanger dus daar houdt voor mij de ervaring op!
 
Bij mij is het vaak lichte menstruatiekramp links of rechts in mijn buik. 1,5 tot 2 weken voor de daadwerkelijke menstruatie. Doordat ik het voel nu 30 weken zwanger van de eerste. 
 
Bij mij is het vaak lichte menstruatiekramp links of rechts in mijn buik. 1,5 tot 2 weken voor de daadwerkelijke menstruatie. Doordat ik het voel nu 30 weken zwanger van de eerste. 
 
Ik voelde mijn eisprong bijna iedere maand, een lichte pijn/kramp links of rechts en dat voelde ik voornamelijk als ik liep, het duurde vaak wel een heel dagdeel of langer
 
Ik voelde het elke maand, kwam ook precies overeen met de app die ik ervoor gebruikte. Vaak licht misselijk, een aantal steken links of rechts en soms een menstruatieachtig gevoel.  
Echter moet ik wel een kanttekening maken. Januari dit jaar voelde ik het op een vrijdagochtend, zondagavond seks gehad en voila; inmiddels 31 weken (ongepland, maar ontzettend gewenst) zwanger hahaha. Blijkt dat datgene wat je voelt ook eventueel de aankondiging van je daadwerkelijke eisprong kan zijn. 
 
Terug
Bovenaan