Hoi Babette, ik heb zelf ook 1 jaar Clomid gebruikt 50, 100 en 150 mg en ik ben met 100 mg zwanger geraakt, maar helaas na 7 weken en een 2e keer na 11 weken een miskraam gehad. Na dat jaar overgegaan op Puregon injecties (hormonen) welke ik iedere dag zelf in mijn buik spoot. Ik neem aan dat jij hetzelfde gaat gebruiken? en dan vlak voor de eisprong een injectie met Pregnyl. Gelukkig hoefde wij geen IUI te doen omdat het sperma van mijn man "superzaad" was. Ik heb 3 maanden puregon gebruikt en bij de 3e poging raakte ik zwanger! Inmiddels ben ik ruim 31 weken zwanger van een meisje. Wij zijn in totaal 3 jaar bezig geweest om zover te komen, stonden inmiddels op de wachtlijst voor IVF, maar dat is gelukkig bespaard gebleven. Ik vond het spuiten met puregon best zwaar, in de zin van het zelf moeten spuiten, je voelt je behoorlijk zwaar, moe en dus snel geirriteerd door de "troep" in je lijf, en hoe vaak ik ook gedacht heb, ik trek het niet meer, het lukt gewoon niet, HOU VOL!! ik ben zo blij dat ik heb doorgezet, want anders had ik nu niet zwanger geweest! Ik heb heel goed op de Puregon gereageerd, kreeg prima eisprong, wat met de clomid dus niet meer lukte. Ik heb 3 maanden met 50 IU gespoten (het minimale) en ik heb 3x een gezonde eisprong gekregen. Ik wens je veel sucses en sterkte en ik zal voor je duimen!! groetjes Monique P.s. mijn beste vriendin is ook met Puregon na de 2e maand zwanger geraakt en is nu 21 weken zwanger van een zoon, mijn collega heeft 2 gezonde dochters door puregonbehandelingen, dus het is echt heel sucsesvol!!