Ovulatie na miskraam

<p style="text-align: left;">Hoi lieve mensen,</p><p>Afgelopen november kwamen wij er achter dat ik in verwachting was van ons eerste kindje, helaas kregen wij bij de eerste echo te horen dat het vruchtje gestopt was met groeien bij 6.3 weken. Op 3 feb jl. kreeg ik een miskraam.</p><p>inmiddels is het 17 maart en heb ik nog steeds geen menstruatie gehad. Afgelopen week had ik een afspraak bij de dokter maar hij geeft aan nog te wachten tot eind van deze maand.</p><p>Net heb ik een ovulatie test gedaan om te kijken wat deze als resultaat gaf en en verscheen naast de controle lijn een lichte streep. De MK was deze week 10 weken geleden betekend dit dat mijn lichaam ondanks de missende menstruatie wel wellicht een eisprong heeft? </p>

@kwebbeltje, nee dat kan helaas niet partner en ik hebben het veilig gedaan in verband met een operatie die er aan zat te komen. Deze is inmiddels geweest en had gehoopt ook tegen die tijd weer ongesteld te zijn geworden om er weer voor te gaan maar helaas nog niks.... maak me ontzettend zorgen of het nog wel gaat lukken.

3 feb miskraam, dat is geen 10 weken geleden? Het is heel normaal dat het even duurt voordat je weer ongestels wordt. Gemiddeld ligt dit tussen de 5 en 8 weken.
Even afwachten dus nog. Weet uit ervaring dat dat moeilijk is

3 feb miskraam, dat is geen 10 weken geleden? Het is heel normaal dat het even duurt voordat je weer ongestels wordt. Gemiddeld ligt dit tussen de 5 en 8 weken.
Even afwachten dus nog. Weet uit ervaring dat dat moeilijk is

Hi @Joosje,
Wat naar van je mk, wij hebben er ook een achter de rug op 22/01. Mijn huisarts gaf toen ook aan dat het tot 8 weken kan duren eer je cyclus opnieuw op gang komt.
Ik zou nog even afwachten tot het einde van deze maand en dan opnieuw contact opnemen het je huisarts.

Sorry mensen ik lees dat ik 3 feb getypt heb inderdaad maar het betreft 3 januari... in november positief getest en eerst echo in december bleek het vruchtje al gestopt zijn met groeien na 6.3 weken. Vervolgens 3 jan miskraam gehad. Inmiddels nog steeds geen menstruatie....

Terug
Bovenaan