Ovulatie na miskraam

<p>Hii, 3 weken terug heb ik een miskraam gehad. Was nog zo pril als ik geen early test had gedaan had ik ik wellicht niet geweten. nu probeer ik mijn eisprong te vinden. Ovulatie testen worden niet heel donker. Maar heb 3 dagen echt wat slijmerige doorzichtige afscheiding. Dit heb ik altijd rond mijn eisprong. Mijn vraag is nu is dat standaard dat je dat slijm zo hebt of alleen bij een eisprong? Het is nu dag 21 na de miskraam. Of krijg je geen eisprong in je eerste cyclus? iemand ervaring mee? Liefs</p>

Hi, ik rekende mijn 1e dag miskraam als een menstruatie, zo rekende ik mijn eisprong dag uit en dat was 5-11-2020. En die klopte ook! Precies op 5-11-2020 had ik mijn eisprong en ben nu 8+2 zwanger. Mijn cyclus was ook wel echt altijd 28 dagen.

Ik wens je heel veel sterkte. Probeer het wel een plekje te geven... ? het is niet niks een MK.

X

Hier geen hele donkere test en een beetje om
de maand de ene keer 32 dagen de andere keer 34 dagen. Dus zat dan op 15-17 december qua eisprong. Veel slijm rond 17-18 december maar niet hele donkere positieve testen vanaf 9 december gaan testen en de 17de is de streep wel het dikste.
dus laten we het hopen! Gefeliciteerd voor jou! Geniet ervan

Veel sterkte :( je valt echt wel even van je roze wolk af.
Ik denk dat de cyclus na een mk bij iedereen weer anders is. Bij sommigen is het meteen weer normaal. Maar ik zit nu op 5 weken en nog steeds geen positieve ovulatietest gehad. Dus het kan ook langer duren. Het kan best zijn dat is dus een cyclus over sla. 
Ik hoop voor jou dat je snel je ovulatie vindt! :)

Terug
Bovenaan