Ovulatie na miskraam

Hoi allemaal !
Helaas zondag 31 juli de miskraam opgewekt in het ziekenhuis omdat ik te veel bloed verloor , het bloeden heeft 5 dagen aangehouden erg kort , week erna echo gehad en alles was schoon , nu was mijn vraag Waneer ik ongeveer mijn eisprong kan verwachten , Waneer was dit bij jullie ? Zondag was er nog een heeel vaag streepje te zien op de zwangerschap test dus verwacht een van deze dagen mijn ei of zou dat te vroeg zijn ? Ovulatie testen niet bij Want zijn lekker op vakantie ! Hoor graag jullie ervaringen
Veel liefs
 
Heyy,  allereerste veel sterkte met je miskraam .
Ik heb 20 juli mijn miskraam gehad opgewekt door medicatie.
Ik heb een klein weekje gebloed. 
2 weken na mijn miskraam testen ik negatief met mijn zwangerschap test. En toen ben ik begonnen met ovulatie testen .
Afgelopen woensdag  mijn piek gemeten dit dus precies 3 weken na mijn miskraam.
Ze zeggen tussen de 4 a 6 weken dat je ongeveer weer menstrueert, dus na 2 a 4 weken ongeveer een eisprong .
Ik zou het gewoon zo nu en dan gezellig maken . Misschien door middel van je afscheiding dat je je vruchtbare dagen kan ontdekken ?  
 
Hoi bloempje, wat ontzettend verdrietig! Helaas zijn de ovulatietesten deze ronde ook niet betrouwbaar tot dat je een eerste menstruatie hebt gehad maar die wil je natuurlijk niet. Ik heb op 1 juni miskraam gehad.  Ik heb toen van alles uitgezocht en de meeste vrouwen heb op dag 21 weer een eisprong geteld vanaf de eerste dag dat je bent gaan bloeden.  Als je voor je miskraam een regelmatige cyclus had zou ik rond die periode van je normale eisprong ook seks hebben. Het kan zo maar zijn dat je je normale cyclus op pakt. 
Heel veel sterkte en geniet van jullie vakantie! 
 
Bij mij waren ze wel betrouwbaar. Ik heb duidelijk een piek gemeten en een eisprong gevoelt.
Maar ik denk zolang je zwangerschap test positief is dat ze niet werken indd 
 
Bij mij was de zwangerschapstest negatief, maar werkte de ovulatietesten die ronde niet.  Wellicht is dit per persoon verschillend.  Als je hem wel ziet en voelt heb je natuurlijk geluk, maar dit geldt helaas niet voor alle vrouwen. 
Heel veel succes! 
 
Ik werd na 5 weken ongesteld dus daarop afgaande heeft het ongeveer 3 weken geduurd tot ik een eisprong had.
 
Bij mij alweer 2 jaar terug, maar ik had na mijn miskraam na 19 dagen (geteld vanaf eerste dag van miskraam) weer een ovulatie en gelijk die ronde weer zwanger geworden en die is blijven zitten gelukkig :). Bij mij gewoon duidelijke ovulatietest ook toen!
 
[quote quote=10576281]Bij mij alweer 2 jaar terug, maar ik had na mijn miskraam na 19 dagen (geteld vanaf eerste dag van miskraam) weer een ovulatie en gelijk die ronde weer zwanger geworden en die is blijven zitten gelukkig :). Bij mij gewoon duidelijke ovulatietest ook toen![/quote]
Wat super fijn gelijk weer zwanger.  Hier hoop ik ook op ?
 
Terug
Bovenaan