Ovulatie na miskraam

Hallo allemaal!

Ik heb helaas een miskraam gehad bij 7 weken. Nu begon het bloeden van de miskraam op 11 augustus. Hierna een echo gehad en alles was schoon.
Nu vraag ik me af wanneer ongeveer mijn ovulatie zou komen?
Ben nu vanaf 15 augustus aan het testen maar nog steeds niks. Lees vanalles, vraag mij af wat iemand anders haar ervaring was!

Alvast bedankt

Hoihoi,
Ik heb 20 juli mijn miskraam gehad opgewekt door medicatie.
Ik had 10 augustus een positieve ovulatie test dus 11 augustus mijn eisprong.
Ze zeggen dat de meeste vrouwen tussen de 4 a 6 weken weer menstrueren dus 2 tot 4 weken een nieuwe eisprong.
Nu is dit volgens het boekje en is elk lichaam natuurlijk anders.
Ik zou gewoon lekker doortesten en het zo nu en dan eens gezellig maken met je man .
Succes

[quote quote=10580100]Hoihoi, Ik heb 20 juli mijn miskraam gehad opgewekt door medicatie. Ik had 10 augustus een positieve ovulatie test dus 11 augustus mijn eisprong. Ze zeggen dat de meeste vrouwen tussen de 4 a 6 weken weer menstrueren dus 2 tot 4 weken een nieuwe eisprong. Nu is dit volgens het boekje en is elk lichaam natuurlijk anders. Ik zou gewoon lekker doortesten en het zo nu en dan eens gezellig maken met je man . Succes[/quote]
Dankjewel voor je reactie. Heftig ook voor jou.. maar we blijven hopen op uiteindelijk goed nieuws! 

inderdaad, ik was gewoon benieuwd naar verhalen van andere dames! Dankjewel in ieder geval

Ik hoop dat je snel een eisprong mag hebben..
Ik begrijp je gevoel heel goed. Je wilt gewoon weer dat je cyclus snel en goed opgang komt .
En het liefst zo snel mogelijk.
Ik duim voor een positieve ovulatie test binnenkort voor je 
Succes  

[quote quote=10580119]Ik hoop dat je snel een eisprong mag hebben.. Ik begrijp je gevoel heel goed. Je wilt gewoon weer dat je cyclus snel en goed opgang komt . En het liefst zo snel mogelijk. Ik duim voor een positieve ovulatie test binnenkort voor je Succes[/quote]
Inderdaad! Dankjewel!! ?

[quote quote=10580119]Ik hoop dat je snel een eisprong mag hebben.. Ik begrijp je gevoel heel goed. Je wilt gewoon weer dat je cyclus snel en goed opgang komt . En het liefst zo snel mogelijk. Ik duim voor een positieve ovulatie test binnenkort voor je Succes[/quote]
Nou sneller dan gedacht. Het komt omdat ik weer zwanger ben! ?

Hoi hoi! Ik heb 13 augustus een miskraam gehad met 5 weken en 5 dagen, 5 á 6 dagen bloed verlies en op dag 6 had ik ook een negatieve zwangerschapstest. wat natuurlijk super was. Vanaf 25 augustus ovulatie testen gedaan en op 27 augustus had ik een positieve test en deze bleef heel vreemd, positief tot en met 30 augustus.  Nu deze dagen afwachten of mijn menstruatie weer komt zoals mijn oude cyclus of juist niet. Normaal had ik op dag 18 een positieve ovulatie test en nu was het op dag 15. Dus heel anders haha. Je moet er gewoon van uit gaan dat je lichaam in de war is. Je kunt een vroege ovulatie hebben maar het kan ook een late zijn. Zoals iemand al eerder noemde, ieder lichaam is anders.      

Maar.... van ?e met je zwangerschap!!!

[quote quote=10580288]Hoi hoi! Ik heb 13 augustus een miskraam gehad met 5 weken en 5 dagen, 5 á 6 dagen bloed verlies en op dag 6 had ik ook een negatieve zwangerschapstest. wat natuurlijk super was. Vanaf 25 augustus ovulatie testen gedaan en op 27 augustus had ik een positieve test en deze bleef heel vreemd, positief tot en met 30 augustus. Nu deze dagen afwachten of mijn menstruatie weer komt zoals mijn oude cyclus of juist niet. Normaal had ik op dag 18 een positieve ovulatie test en nu was het op dag 15. Dus heel anders haha. Je moet er gewoon van uit gaan dat je lichaam in de war is. Je kunt een vroege ovulatie hebben maar het kan ook een late zijn. Zoals iemand al eerder noemde, ieder lichaam is anders. Maar…. van ?e met je zwangerschap!!![/quote]
Hoi hoi! Dank voor je reactie.
en inderdaad, dat is bij iedereen anders. Hoor de meest bijzondere verhalen! 
wat heftig ook voor jou.. hopen op goed nieuws de volgende!? 
ik vind het nu wel spannend zo na een miskraam weer zwanger te zijn maar probeer de volste vertrouwen erin te hebben!! 

Terug
Bovenaan