Ovulatie na miskraam

Hoi ladies,

Ik heb 4 januari een miskraam opgewekt dmv medicijnen (was ongeveer 8 weken maar geen vruchtje meer te zien). Afgelopen maandag 16 januari een schone echo te zien en nog geen dominante eicel voor een eventuele ovulatie. Bloedverlies van miskraam is ook pas 5 dagen gestopt.
Nu ben ik vanochtend begonnen met ovulatietesten om te kijken wat mijn cyclus gaat doen de komende tijd, maar nu gaf de clear blue meteen een piek vruchtbaarheid aan en ook de sensitest was knalpositief.
Ook een zwangerschapstest is nog positief dus het HCG is nog niet uit mijn lijf.
Denken jullie dat het mogelijk is om zo snel al weer een ovulatie te hebben, of zijn het vals positieve uitslagen omdat er nog HCG in mn bloed zit.

Liefs, Loes

Als je zwangerschapstest nog positief is dan is je ovulatietest onbetrouwbaar. Zolang je hcg verhoogd is, heb je geen eisprong.

Allereerst wat verdrietig veel sterkte met het verwerken van je miskraam.

Ik ben met ovulatie testen begonnen toen mijn zwangerschaps test negatief was. Ik denk dat dit ook de betrouwbaarste manier is.?
Ik had 3 weken na mijn miskraam die ook opgewekt was door medicatie weer een ovulatie .

Ik gebruik nooit ovulatie testen en heb ook geen zwangerschap testen gebruikt na de miskraam om te kijken of die negatief waren. Ik had na de miskraam rond de 13 a 14 dagen mijn ovulatie, uitgaande van de afscheiding en de duur van deze cyclus. Deze eerste cyclus was 3 dagen langer dan 'normaal'.

Terug
Bovenaan