Ovulatie of zwanger?

Goedemiddag allemaal,

Even wat info:
Op dit moment zit ik op dag 35 van mijn cyclus. Mijn cyclus is altijd heel verschillend. Dit loop uiteen van 30 tot zelfs 50 dagen. De afgelopen 2 maanden was mijn cyclus 38 en 35 dagen.

Ik ben sinds 20 februari ovulatie testen aan het doen omdat mijn eisprong dus vaak vrij laat is. Deze waren tot eergisteren (3 maart) negatief. Maar afgelopen dinsdag kreeg ik opeens kramp. Normaal heb ik dat alleen op de tweede dag van mijn menstruatie. Sindsdien zijn mijn darmen van slag en heb ik last van mijn onderrug en heupen.
En ik ben met vlagen misselijk.

Gister was mijn ovulatie test wel opeens heel positief en vandaag weer. Omdat ik eerder geen positieve test heb gezien ga ik ervan uit dat dit dus duid op een ovulatie. Maar die krampen, pijn en misselijkheid kan ik niet verklaren. Om die reden ook maar een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief.

Kortom: misschien is mijn ovulatie al geweest of misschien heb ik hem nu. Maar ik weet het beide niet zeker. En weet daarom dus ook niet wanneer mijn nod is.

Is er misschien iemand met dezelfde ervaring? Ik heb begrepen dat een ovutest ook positief kan zijn door hcg. Maar kan hij ook eerder positief zijn dan een zwangerschapstest?

Ik ben in ieder geval een beetje in de war ?

Als jij heel je cyclus ovulatie testen hebt gebruikt en die  al die tijd negatief waren en nu positief. Is het neem ik aan je eisprong .
Omdat je ook zegt een cyclus van 50 dagen te hebben  gehad zou het nu is principe weer kunne dat je rond dat 35 je eisprong hebt .
Ik zou het deze dagen   zowiezo even gezellig maken ?

Ik ben op dag 23 van mijn cyclus begonnen met ovulatie testen. Dus ik kan ook net te laat zijn geweest.
gezellig hebben we het sowieso! ?

Als je ovulatietest positief is en je zwangerschapstest negatief dan is het toch veel waarschijnlijker dat je nu je eisprong hebt? Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn hoor ? en klachten rondom je eisprong kunnen per cyclus wisselen. Je NOD zal dan over ongeveer 14 dagen zijn

Terug
Bovenaan