Ovulatie pijn?

<p>Hallo dames, </p><p> </p><p>Ik zat even met een vraagje, </p><p>Ikzit nu op 4 dagen na mijn ovulatie. En heb een paar vraagjes hoop dat iemand me kan helpen..</p><p>Op 1dpo had ik een aparte afscheiding die ik nog niet eerder heb gehad.. (sorry voor de details) er zat een dikke spierwitte klodder in mijn onderbroek voor de rest ook niet weer gehad.</p><p>Op 2,3,dpo rare steekjes gehad in mijn onderbuik aan de linkerkant het viel op dag 2 nog mee maar gisteren de hele dag last van gehad. </p><p>Nu 4dpo en steekjes zijn er af en toe nog maar niet veel meer wel van.</p><p>Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?</p><p>Die steekjes aan de linkerkant baren me een beetje zorgen ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap weet niet of dit hier iets mee te maken kan heben. </p><p> </p><p>Alvast bedankt voor de reacties </p>
 
Ik had dit ook rond de ovulatie. Of ja net erna. Achteraf bleek ik zwanger te zijn. Maar t kan ook gewoon ovulatie pijn zijn natuurlijk.
Buiten baarmoeder zwangerschap krijg je zoals mij toen verteld was pas later klachten.
 
Gebruiker10066704 dankjewel voor je reactie, 
Hoeveel dagen had je daar last van weet je dat nog en had je na je ovulatie ook meer of minder afscheiding? begin nu zelfs te denken dat het aan mijn darmen ligt heb 3 maand terug een miskraam gehad dus verwacht niet dat het zo snel weer raak is.. Durf er niet op te hopen.
 
Terug
Bovenaan