ovulatie test action betrouwbaar?

<p>goedemiddag dames </p><p>mn vraag is hoe jullie ervaring met de ovulatie testen van de action is </p><p>we zitten momenteel in ronde 11 en we gaan t nu proberen met ovulatie testen </p><p>heb vandaag een test gedaan met een hele lichte steep , maar ben benieuwd hoe jullie ervaring ermee is </p>
 
Hier goede ervaring met action ovulatietesten.
Ik denk dat het fijn is om te weten dat de lijntjes even donker of de T streep donkerder wordt.
Mocht je twijfelen neem dan clearblue met smiley test? Zo heb ik het afgelopen cyclus gedaan om echt de piek te vinden. Mijn action testen gaven een piek van 3 dagen aan. 


 
 
Bij mij werkten ze prima, had steeds een lichte streep, een dag voor de ovulatie bijna even donker en de dag van de ovulatie donker dan de controle streep. Dan pas zijn ze ook positief.
Maar iedereen is anders, ik zou ze gewoon eens een ronde proberen.
 
Hele goede ervaringen! Clear blue gaf bij mij niet altijd een goede uitslag terwijl in t ziekenhuis dan te zien was dat ik een eisprong ging krijgen!
 
ik zal ze deze ronde proberen vanmorge een hele lichte streep weet alleen niet precies wanneer mn ovulatie echt begint dit is namelijk de eerste keer voor me 
 
 
Ik ben met de ovulatietest van de Action zwanger geworden (1e ronde, 2x) Ik vond het wel lastig af te lezen want ze leken allemaal vrij donker, totdat 1 net iets donkerder was. 
 
Succes!
 
dankjewel suus
we gaan gewoon kijken hoe deze testen bevallen
en of t een beetje helpt deze ronde 
zou namelijk bijna zeggen dat er wat mis is we proberen t nu al bijna een jaar
 
Terug
Bovenaan