Ovulatie test, helemaal niks te zien.

<p>Hoi dames,</p><p>Ik heb zn 7 weken geleden een miskraam gehad. Maar ik ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld geworden. Na een telefoongeprek met de gyna heb ik 10 daagse kuur Provera gehad. Om mijn menstruatie op te wekken. De kuur is inmiddels 5 dagen geleden. Maar er is nog geen spoortje van menstruatie.</p><p>Nou had ik een ovulatietest van de action gedaan. Maar er is ook geen spoor van LH piek te zien en een zwangerschaps test van de action gedaan.. Ook niks. Hoe kan dit nou?</p>
 
Na het stoppen van de kuur duurt het soms 10 a 14 dagen voor er iets gebeurd qua menstruatie. Ik zou het dus nog even aan kijken. Je bent pas 5 dagen geleden gestopt ermee. Grote kans dat het vanzelf komt, je menstruatie. 
Zo niet, bel je voor nog een kuur. 9 van de 10x komt het dan goed en zet je menstruatie door.
 
Sorry maar waarom zou je een positieve ovulatietest moeten hebben als je medicatie hebt gekregen om je menstruatie op te wekken? Hierdoor word je binnen nu en een paar dagen ongesteld, je krijgt er geen eisprong van.
 
Sorry ik wilde je niet beledigen ofzo. Zelf ook al 9 maanden bezig een 1 miskraam verder... ik begrijp heel goed dat je op alles hoopt maar begreep niet uit je bericht waarom er een positieve ovulatietest zou volgen als je menstruatie opwekt. Ik zou gewoon naar de huisarts bellen en vragen hoe of wat als het niet doorkomt na de medicatie. Ik hoop echt dat je snel een positieve test in handen hebt en het goed blijft gaan echt! ? zwangerworden is gewoon niet vanzelfsprekend en deze verhalen vertellen mensen er nooit bij als ze eenmaal zwanger zijn. 
 
Terug
Bovenaan