Ovulatie(test) , help, willen jullie meekijken

<p>Hallo allemaal, ik ben sinds deze maand volop bezig met ovulatietesten. Vorige 2 cyclussen 3 en 35 dagen. Ik test met ovutesten van de action.</p><p>Het vreemde is dat ik gisteravond 2 uur lang ontzettende buikpijn /krampen had. Ook nog eens tijdens een cursus heel fijn, ik wist niet meer hoe ik moest zitten. Later bedacht ik me, misschien was het mijn eisprong.</p><p>Echter vind ik mijn ovutesten niet erg positief. Nu zei ik eerder ook al dat ik 3 liter op een dag drink en wel wat minder voor de test maar niet helemaal niks. Vandaag toevallig 3 uur niks gedronken voor de test, maar nu echt helemaal wit. </p><p>Zou mijn eisprong dan toch al geweest zijn? Normaal zou hij tussen dag 17 en 20 moeten zijn eigenlijk, want LF is wel 14/15 dagen.</p><p>Ik zal zo proberen foto te uploaden</p>
 
Lastig hèt staren naar streepjes. Zijn inderdaad allemaal niet erg overtuigend. Wat mij hielp was deze goedkope gebruiken tot het wat opliep en wanneer ik dacht en uitgerekend had dat de eisprong ongeveer zou moeten zijn, deed ik een duurdere clear blue test, die een duidelijke smiley geeft als je ovuleert. Even wat meer investeren maar was daarna duidelijk en in 1x raak.
 
Ik heb zelf ook de ovulatietesten van action gebruikt bij mij was het nooit een donker streepje geworden maar ik had wel alleen maar 3 dagen streepje... 1e dag heel licht 2e dag iets donkerder en dan 3e dag bijna weg op de 2e dag had ik mijn ovulatie en ben nu zwanger! Ik heb dus nooit een even donkere streep gehad als controlestreep....
 
Hii!!
Ik zie echt niks duidelijks... bij mij liepen ze heel erg op en dat klopte achteraf ook! 
Als ze niet oplopen is er ook geen eisprong is hoe ver ik dat weet ? 
In iedergeval met de testen van de action. Zoek maar eens op via Google. Dat deed ik ook daar werd ik zelf ook wijze van! 
 
Bedankt voor jullie reacties!
Ja ik snap het ook niet. Behalve dat ik hem misschien gemist heb.. Aangezien er soms wel meer dan 24 uur tussen zit.
Wat het ook zo verwarrend maakt is dat mijn hartslag in rust dus ook vandaag een sprong omhoog heeft gemaakt. 
Daar leidde in de vorige 2 cyclussen dus ook mijn eisprong aan af want achteraf gezien was dit dus precies 15 dagen voor menstruatie..
Ik blijf wel door testen nog, maar 3 dagen terug zag ik nog een licht streepje en nu echt helemaal niks.. Maar ja wie weet komt ie inderdaad nog.
Het maakt ook niet super veel uit aangezien we sowieso om de dag klussen alleen dat mocht dus afgelopen 2 rondes niet baten helaas dus wilde nu graag extra klussen rondom ei..
 
Terug
Bovenaan