ovulatie test hoeveel dagen 2 strepen

A

Anoniem

Guest
hallo

mijn vraag is
als jullie testen met de ovulatie test
hoeveel dagen hebben jullie dan achter elkaar
2 strepen

liefs

Hallo,

Ik heb ooit eens een positieve test gehad met sensitest, die was 2 dagen achter elkaar duidelijk positief.
De rest van de maanden helemaal niet positief, nu heb ik testen van de kruidvat en die blijft maar positief aangeven (zie topic ovaluatietest, 1 postief en 1 negatief)
Ik snap niks meer van die testen, ik denk dat ie 2 dagen postief kan zijn.

Ik heb ooit eens een positeive test gehad van senstitest. Die was toen 2 dagen duidelijk positief.
Nu heb ik kruidvat testen en die blijven maar positief aangeven, terwijl een andere goedkope test negatief aangeeft (kijk topic ovaluatietest, 1 positief en 1 negatief).
Ik snap helemaal niks meer van die testen.

ik heb een probleempje met mn computer, sorry
ik weet hoe ik er 1 moet verwijderen.

Hoi,
Ik heb er meestal 1 die bijna-positief-maar-nog-net-niet is en eentje die echt superpositief is. Daarna loopt het snel terug (wel donker, maar niet positief). Die ene die bijna-positief-maar-nog-net-niet is, daaraan twijfel ik steeds of ie nou wel of dat ie nou niet positief is, maar ik reken 'm altijd wel als positief omdat uit het verleden is gebleken dat ik dan de volgende dag m'n eisprong heb (op basis van temperaturen). Ik heb dus 2 positieve en dan worden ze weer negatief. De dagen voor dat ze positief worden zijn ze ook echt negatief, maar ze worden wel steeds ietsje donkerder (positiever).
Het is echt even een paar maanden uitproberen of het werkt.

succes, Esk (ronde 18)

hello,

ik heb eerlijk gezegd nooit verder gestest als ik een positieve had, omdat ik er dan vanuit ging dat die dag of de volgende twee dagen mijn eisprong zou zijn. verder testen leek me dan niet meer nodig, maar dus hard aan het werk!
maar volgens mij zo het gezien  de werking van  de vrouweijke  cyclus zo moeten zijn dat je 2 of max. 3 dagen positief test.

veel succes!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

Ik had hem 1 dag licht streepje dan werd ie binnen een dag steeds donkerder en positief.. 2 dagen positief .. (zeg woensdag middag tot vrijdag middag) en dan vrijdag avond was er geen streepje meer. en verder ook nooit streepje.

Iedereen heeft een verschillende hoeveelheid LH.. dus sommigen hebben kort positief.. anderen 2 dagen..
Iedereen heeft een bepaalde hoeveelheid LH in zijn urine (zelfs mannen) en daarom mag je niet met ochtendurine testen.. want dan heb je een onbetrouwbare hoeveelheid LH. in je lichaam.
Echter heb ik vaker gehoord dat als je Ovutesten positief blijven.. waag er dan een zwangerschapstest tegen aan.. want HCG hormoon zorgt ook voor een positieve ovulatietest. Dus dat als hij echt altijd positief blijft.

Liefs Jazzie

hallo

IK heb gisteravond 2 donkere stepen gehad, en vandaag had ik een donkere en een lichtere streep.
Het was voor mij gister de eerste keer dat ik het gedaan heb.

Liefs Lonne mama van sem 4de ronde

Terug
Bovenaan