Ovulatie test kruidvat

<p>Hoi hoi..</p><p>Iemand ervaringen met ovulatie testen van de Kruidvat? </p><p>Hieronder een foto van mijn testen..wel of geen eisprong gehad op 7 juni?</p>
 
Kriebelbeestje,  de test op 7 juni is het donkerst. Dit betekent dat je 24,48 uur na de knaltest, je eisprong hebt. Dus op zijn vroegst op 8 juni. Maar de streepjes lijken even donker. Dus denk dat hij wel positief was. Heb je op 8 juni niet getest?
 
Kriebelbeestje,  de test op 7 juni is het donkerst. Dit betekent dat je 24,48 uur na de knaltest, je eisprong hebt. Dus op zijn vroegst op 8 juni. Maar de streepjes lijken even donker. Dus denk dat hij wel positief was. Heb je op 8 juni niet getest?
 
Ik zou ook denken de 7e positieve ovu test, maar vind de 8e moeilijk beoordelen vanaf 't scherm ivm kleurverandering.. 
Is het je eerste maand met ovu testen? Ik ga er denk ik toch ook maar aan beginnen... 
 
Deze ronde wel voor het eerst maar hiervoor ene keer wel andere  keer niet. Heb lange cyclussen . Maar nu begonnen omdat ik voor het eerst ben begonnen met teunisbloemolie
 
Oja tuurlijk! Heb ik gelezen ergens :) nou zou super fijn zijn als je cyclussen wat korter zijn zeg, nóg mooier natuurlijk als het raak is! Fingers crossed :) 
 
Terug
Bovenaan