Ovulatie test nu positief of niet??

A

Anoniem

Guest
Vandaag deed ik ovulatie test om 13:00 er kwamen twee best duidelijk3 strepen te staan. Het begin van test streep net zo donk3r als controle alleen vervaagde hij een beetje in breedte. Vanmiddag nog om 15:30 test gedaan en toen was test streep weer lichter. Ik heb bijna altijd wel heel licht test streepje zichtbaar... wie kan helpen?? Heb ook foto's maar weet niet hoe die kan plaatsen

Je moet elke dag op dezelfde tijd testen. Dus 2 keer per dag hoeft niet. Het kan zijn dat je mischien tussen die testen  door gedronken hebt ?
Dat raden ze ook af 2 uur van te voren te drinken.   Ik zou het op 1 tijdstip per dag houden en dat dan aan te houden :)

Ik doe elke dag met tweede plasje. En heb wel wat gedronken tussen door.. Maar snap werkelijk niks van die dingen ... dus hij is waarschijnlikl wel positief? 

Ja ik gok van wel .  
Moet eerlijk zeggen ik gebruik sinds  deze ronde voor het eerst ovulatie testen  en ik test elke avond rond 8 uur met de kruidvat  ovulatie  testen daar staat ook duidelijk op dat je 2 uur van te voren  niet mag drinken. Heb vandaag  en gisterenn een  LH piek gehad  daarvoor  was alles wit. Dus ben benieuwd  wat die morgen  aan geeft. 
Weet niet of jij al langer ervaring hebt met ovulatie testen ? Moet zeggen mjjn eerste keer beviel  wel goed eigenlijk   ik schommel tussen dr 38 en 32 dagen  dus voor mij wel fijn om die dingen te gebruiken. 

Waarom doe je er eigenlijk  2 op een dag ?

Ik doe ook eerste ronde.. Ik wil graag zwanger worden maar b3n niet zeker als ik wel een eisprong heb. Mijn cyclus duurt ongeveer 50 dagen dus ben daar erg onzeker over. Maar ben nog maar maand bezig dus we houden moet er in. Doe er twee omdat misschien een korte LH piek heb en hem niet wil missen.               

Bestaat dat ja een korte lh piek  ?  Feit dat je al 2 streepjes krijgt  geeft aan dat je een lh piek hebt.  En dat je ongesteld word is ook een goed teken  dat je een ei sprong hebt   
50 dagen is indd lang.  Ben je net gestopt  met de pil?  Want dan kan het indd  dat je cyclussen nog schommelen  enz en dan heeft dat tijd nodig.

Ik zou het op 1 keer testen houden per dag maar je moet dat natuurlijk zelf weten. En dan gewoon om de dag klussen . Kan haast niet missen toch? 
Dan doe je het altijd goed   en dan is het gewoon afwachten  tot moeder natuur het toelaat ?
Van mij mag het ook snel komen hoor  cant wait 

Ik ben vorig jaar al gestopt in februari, maar heb gewoon een lange cyclus altijd al gehad. Maar wachten is moeilijk als je hebt besloten er voor te gaan... :p maar we zullen het zien. Ben nog jong dus nog wel 10 jaar de tijd haha.                  

Ja ik ken het ik wil het zelf ook super graag en heel snel alleen jammer dat je dat niet voor  het zeggen hebt
Hopelijk lukt het ook snel bij jullie 

Terug
Bovenaan