Ovulatie test of app?

Ik gebruik de app: WomanLog. Hierin kun je veel dingen opschrijven helpt mij wel, hoef je het niet te onthouden.
Ik gebruik de ovulatietesten van 2besure dipstick. Meest snelle resultaat en goedkoop. Heb ook een keer die van ClearBlue gebruikt, ontzettend duur en gaf niet binnen 5 dagen resultaat dan moet je opnieuw kopen, zonde geld.
Helaas nog geen resultaat, moet geduld hebben nu bezig met ronde 10
 
Ik heb de app Flo, maar ik werk dat het bijhouden van mijn afscheiding beter werkt dan de voorspelling van de app.
 
Ik had de P.C app
En 2e ronde ovulatie testen met sensitest was het raak.
Vond de ovulatietest makkelijk en duidelijk, goedkoop.
Het lijntje wordt donkerder, donkerder en daarna weer lichter. In combinatie met de pijnlijke steekjes goed me ovulatie gevonden
 
ik vroeg mij af vanaf welk moment jullie de ovulatietesten gebruiken? Gebruiken jullie die als de app aangeeft wanneer je vruchtbaar bent? Of hoe doen jullie dat?☺️
 Ik gebruiken de app P tracker,maar heb soms het idee dat die niet klopt. 
 
Een app berekend je vruchtbare dagen meestal op een gemiddelde van de afgelopen maanden.  Die bied daarom geen zekerheid.  Daarvoor moet je echt ovulatietesten doen. 
Je kunt het beste op dag 10 beginnen met testen ( dag 1 is de eerste dag van je menstruatie).  En dan net zolang testen totdat je je ovulatie gevonden hebt. Kan bijv op dag 14 zijn maar kan ook op dag 20 zijn. 
Ik zou niet teveel van die app uitgaan. Als je ovulatie eerder of later is dan mis je hem dus.  
Heel veel succes ! 
 
Hier ook wel een app gebruikt maar de app zat er toch echt naast. Ovulatie testen gebruikt in ronde 2 van kruidvat, erg duidelijk en vond deze fijn. In 3e ronde ovulatie testen gebruikt van de action en zwanger.
 
Terug
Bovenaan